حسن ترابی:۱۳ آبان روزی است که روح استکبار ستیزی ملت ایران تجلی پیدا کرده است.

۱۳۹۸/۸/۹

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم،حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در جلسه برنامه ریزی ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) که با حضور مسئولین و روسای ادارات برگزار گردید ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار داشتند: سیزدهم آبان هر سال ، یادآور سه رخداد مهم (تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیرغرور آفرین سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸) در تاریخ ایران اسلامی است. اینها سه رویداد با یک هویت بودند که هر کدام در شکل گیری حرکت انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کردند.

امام جمعه رباط کریم در ادامه افزود:۱۳ آبان روزی است که روح استکبار ستیزی ملت ایران تجلی پیدا کرده است.

آمریکا در طول ۴۰ سال اخیر،همه مسیر ها و حربه های ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران را آزموده و در آنها با شکست مفتضحانه ای روبه رو شده و تا زمانی هم که روحیه استکبار ستیزی و مقابله با زور گویی در ملت غیور ایران وجود دارد،به نتیجه ای نخواهد رسید.

ایشان در ادامه با دعوت عمومی از آحاد مردم شهرستان جهت حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بیان داشتند: ملت عدالت خواه، ضد استعمار و استکبارستیز ایران در راهپیمایی ۱۳آبان، ندای برائت و انزجار از استکبار جهانی و ایادی وابسته به آن را بار دیگر سر می دهند و همه اقشار جامعه برای هرچه با شکوهتر برگزار شدن این مراسم باید حضور پر رنگ و چشم گیری داشته باشند.

در پایان جلسه مصوب گردید که راهپیمایی رأس ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد النبی (ص) حرکت کرده و ادامه مراسم بصورت تجمع در بلوار مصلی،میدان معلم برگزار گردد.


محل دفتر امام جمعه

چهارشنبه ۸ مهرماه ۹۸

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم