دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران با امام جمعه رباط کریم

۱۳۹۸/۷/۱۷

دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران با امام جمعه محترم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران عنوان کردند:از ویژگی هایی که کمیته امداد را از دیگر نهادهای حمایتی متمایز میکند،روحیه جهادی کارکنان و دست اندر کاران آن مجموعه است.

توانمند سازی مددجویان تحت پوشش مهمترین رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی است که بحمدالله در این زمینه خوب و موفق عمل کرده است.

ایشان در ادامه به حوزه اشتغال زایی اشاره کرده و افزودند:تقویت حوزه اشتغال زایی کمیته امداد ،نقش مهمی در رفع بسیاری از مشکلات مددجویان دارد باید از این ظرفیت استفاده کرد و مددجویان را به سمت داشتن شغل و توانمندی هدایت کرد.


انتظار داریم حوزه اشتغال زایی کمیته امداد تقویت شود زیرا معتقدیم تقویت حوزه اشتغال زایی کمیته امداد نقش مهمی در رفع بسیاری از مشکلات مددجویان دارد.

ایشان در ادامه به فعالیت ها و عملکرد های مطلوب در حوزه های مختلف کمیته امداد اشاره کرده و بیان داشتند: کمیته امداد امام خمینی، مسئله تأمین مسکن مددجویان خود را ازنظر دور نداشته و در کنار سایر خدمات خود در راستای تأمین حداقل مایحتاج و نیازهای ضروری نیازمندان موردحمایت در امر تأمین مسکن آن‌ها ، فعالیت و خدمات قابل‌توجهی داشته است.

امام جمعه رباط کریم در پایان از زحمات و خدمات مدیر محترم و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان رباط کریم تقدیر نمودند.

محل دفتر امام جمعه

سه شنبه ۱۶ مهر ماه ۹۸

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم