امام جمعه رباط کریم:امنیت بالایی که در کشور حاکم است ،حاصل تلاشهای شبانه روزی دلیر مردان نیروی انتظا

۱۳۹۸/۷/۱۱

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم،در دیداری که فرماندهی ستاد انتظامی ،فرماندهان و روسای کلانتری ها با امام جمعه محترم داشتند:حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم ضمن گرامیداشت و تبریک هفته ناجا به سبز پوشان غیور نیروی انتظامی بیان داشتند: امنیت نعمت بزرگی است که خداوند به یک جامعه میدهد،و خیلی از ماها از این امنیت بالا غافلیم که خداوند چه نعمت عظیمی را به ما ارزانی داشته و آنگونه که لازم است قدر این آسایش و آرامش را نمیدانیم.

ایشان در ادامه افزودند:امنیت بالایی که در کشور حاکم است ،حاصل تلاشهای شبانه روزی دلیر مردان نیروی انتظامی است.

امنیت زمینه را برای خدمات رسانی بقیه اقشار جامعه فراهم میکند.هر قشر و صنفی که بخواهد در جامعه خدمتی ارائه بدهد،باید بستری بنام امنیت فراهم شود تا آنها به خدماتشان مشغول باشند و به خدمتشان ادامه بدهند واین امنیت و آرامش مرهون تلاشهای شبانه روزی سبز پوشان نیروی انتظامی است.

امام جمعه رباط کریم با اشاره به اینکه کوچکترین خدشه به امنیت،جامعه را دچار التهاب میکند افزودند: با توجه به کمبود نیروی انسانی،تجهیزات ، اعتبارات و... علیرقم این کمبود هایی که ناجا دارد،از خود ایثار و فداکاری میکند تا توانسته ضریب امنیت را بالا نگه دارد و شرایط مطلوبی را فراهم کند تا مردم در سایه امنیت ، آرامش و آسایش زندگی کنند.

ایشان در پایان از زحمات و تلاشهای بی وقفه و بی دریغ نیروهای انتظامی تقدیر و تشکر بعمل آوردند .

پنجشنبه 11 مهرماه 98