صبر و استقامت ملت بزرگ ایران درس عبرتی را به متجاوزان داد که آنها را سر جایشان نشاند

۱۳۹۸/۷/۷

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از حماسه آفرینان آن حماسه ی بزرگ اظهار داشت: صبر و استقامت ملت بزرگ ایران درس عبرتی را به متجاوزان داد که آنها را سر جایشان نشاند و ملت ایران را در جهان سر بلند و سر افراز نمود.

جانفشانیهای فرزندان غیور این مرز و بوم در برابر متجاوزان به خاک این کشور،آنچنان والاست که هیچگاه از حافظه ها پاک نخواهد شد.

ایثار و فداکاری و مقاومت ملت ایران و فرزندان دلاورش در نیرو های مسلح و بسیج مستضعفان در 8 سال دفاع مقدس باعث شده که هیچ قدرتی نتواند فکر تجاوز به ایران اسلامی را در سر بپروراند.

ملتهای منطقه درس ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن را از ملت ایران و فرزندان شجاعش در دوران 8 ساله دفاع مقدس آموخته اند و الآن دارند در میدان عمل پیاده میکنند.

خطیب جمعه رباط کریم در ادامه به بیانیه خصمانه سه کشور اروپایی آلمان ،فرانسه و انگلیس اشاره کرد و گفت: این کشور ها بدون هیچ سند و مدرکی جمهوری اسلامی ایران را متهم به حمله به پالایشگاه عربستان کرده و از توافق جدید هسته ای و کاهش توان دفاعی و موشکی منطقه ای ایران سخن گفتند.

هر روز که میگذرد پیش بینی رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی درباره غیر قابل اعتماد بودن اروپائیها بیشتر تحقق می یابد.

ایشان با اشاره به سخن معظم له که ما باید بکلّی از اروپائیها که علم دشمنی در برابر جمهوری اسلامی بلند کرده اند،قطع امید کنیم گفت: ما باید با تکیه بر توان داخلی خود مشکلاتمان را حل کنیم،نباید نگاه ما به دست دشمن باشد . امید بستن به دشمن،نا بخردی است.

توقع کمک از دشمن سفاهت است و از عقل و درایت بدور جمعه 5 مهر 98