هفته دفاع مقدس هر ساله یاد آور تهاجم همه جانبه کفر و نفاق علیه جمهوری اسلامی ایران است

۱۳۹۸/۷/۴

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم ،حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح منطقه که در قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور ولایت نزاجا برگزار گردید ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا،جانبازن و ایثار گران جنگ تحمیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشتند: هفته دفاع مقدس هر ساله یاد آور تهاجم همه جانبه کفر و نفاق علیه جمهوری اسلامی ایران است.

ایشان با اشاره به سخن امام راحل(ره)که همه کفر در برابر اسلام ایستاده و صف آرایی کرده بود بیان داشتند: این سنت الهی است که جبهه حق علی رقم کمبود نفرات و تجهیزات بر جبهه باطل پیروز شود

نسل امروز و فردا باید بدانند که در ۸ سال دفاع مقدس همه قدرتهای شرق و غرب (مخصوصا آمریکا)به کمک صدام آمده و آنرا حمایت کردند.

ایشان با اشاره به رشادتها و شجاعت های دلیر مردانی که در جنگ تحمیلی جنگیدند و ایثار کردند و صیانت سربازان گمنام امام زمان (عج) از مرز و بوم ایران اسلامی، بیان کردند: امروزه آشکار است که آمریکا در برابر جبهه مقاومت به زانو در آمده و تمامی طرح های آمریکا و صهیونیسم در منطقه با شکست مواجه شده است.

این عزت و سربلندی ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهیدان دوران دفاع مقدس،رهبری حکیمانه امام راحل(ره) و خلف صالح آنحضرت (امام خامنه ای) و صبر و مقاومت این ملت شجاع هستیم.

امام جمعه رباط کریم در پایان افزودند: اگر امروز انقلاب اسلامی قدرت بلا منازع منطقه است و ایران اسلامی در عرصه بین الملل تأثیر گزار است و دشمنان هراس از کشورمان را دارند این از برکات و دستاورد های دفاع مقدس است.


قرار گاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور ولایت نزاجا

چهارشنبه ۳ مهر ۹۸

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم