باید گام سوم محکم برداشته شود تا آمریکا و اروپا حساب کار دستشان بیاید.

۱۳۹۸/۶/۱۶

‍ ????به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان ، ماه محرم را ماه ایثار و فداکاری و ماه پیروزی خون بر شمشیر دانستند و بیان کردند:ملت حسینی و عاشورایی ایران که افتخارش پیروی از خاندان عصمت و طهارت است ، همواره فرصت درس آموزی در مکتب عاشورا را مغتنم شمرده است.این ایّام فرصت خوبی است تا مردم ما بخصوص نسل جوان و نوجوان با فرهنگ عاشورا و مبانی معرفتی عاشورا آشنا شوند و این رسالت خطباء،وعّاظ و مسئولان هیئات مذهبی را مضاعف میکند.

????ایشان نماز ظهر عاشورا را مهم و نمایش اقتدار حسینیان دانست و از عموم برادران و خواهران برای شرکت گسترده و با شکوه در این مراسم نورانی دعوت بعمل آورد.

????خطیب جمعه رباط کریم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهدای عزیز ۱۷ شهریور در خصوص گام سوم کاهش تعهدات برجامی گفتند:به نظر می رسد این گامها نمیتواند آمریکا و اروپا را سر عقل بیاورد و آنها را وادار بعمل به تعهداتشان کند.

????فاصله این گامها باید کمتر و کمتر شود.

????کاهش میلیمتری تعهدات، طرف اروپائی را به این نتیجه میرساند که ایران تحت هر شرایطی از برجام خارج نخواهد شد،لذا آنها گستاختر از قبل شده و بر فشارها و زیاده خواهی های خود می افزاید.

????باید گام سوم محکم برداشته شود تا آمریکا و اروپا حساب کار دستشان بیاید.

????باید آنها بفهمند که اگر به تعهداتشان عمل نکنند ایران اسلامی از برجام خارج خواهد شد ، آنها فقط زبان زور را می فهمند باید با اقتدار تمام با دشمن برخورد نمود.

????جمعه ۱۵ شهریور ۹۸

✳️ #روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم