ترابی امام جمعه رباط کریم:باید مجالس عزاداری محرم و صفر با شکوه و از نظر محتوا در سطح بالایی از معار

۱۳۹۸/۶/۷

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم،حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در گرهمایی پیام آوران عاشورا در جمع سرپرستان هیئات مذهبی شهرستان اظهار داشتند: شهادت امام حسین(ع) و اصحاب و یارانش بقای اسلام را تا روز قیامت بیمه نموده اند و آنچه که تلاش دشمنان برای پاک کردن نام حسین(ع)از صفحه اذهان مردم خنثی نموده،همین مجالس عزاداری و سوگواری است.

برای خنثی سازی توطئه های دشمنان و مقابله با تهاجم فرهنگی آنها،باید مجالس عزاداری محرم و صفر با شکوه و از نظر محتوا در سطح بالایی از معارف باشد.

امام جمعه رباط کریم با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریف نهضت عاشورا و بی اثر نمودن مجالس عزاداری ،خواستار عزاداری سنتی و بدور از مطالب سست،اوهام و خرافات شد.

ایشان نسبت به اهمیت نماز جماعت در حسینیه ها و تکایا و مخصوصا نماز ظهر عاشورای شهرستان توجه دادند و بیان داشتند:نماز با شکوه ظهر عاشورا،نمایش اقتدار عاشوراییان زمان در برابر یزیدیان است.

ضمنا یادآوری میشود نماز ظهر عاشورا همانند سال گذشته مقابل امامزاده عماد الدین(ع)به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم اقامه میگردد.

چهار شنبه 6 شهریور 98