امام جمعه رباط کریم:باید به دزدان دریایی روباه پیر پاسخی محکم،قاطع،پشیمان کننده و عبرت آموز داده شود

۱۳۹۸/۴/۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی،سیاسی،وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با تبریک دهه ی مبارک کرامت و سالروز میلاد خجسته ی علی بن موسی الرضا(ع) و اشاره به روز حجاب و عفاف اظهار داشتند:شکست رضا خان در توسل به زور، برای کشف حجاب باعث شد در دوران محمدرضا از روشهای نرم تری برای انحراف در عرصه ی حجاب و عفاف استفاده شود که متأسفانه امروز هم دشمن برای ترویج فساد و بی بند و باری از همین روش نرم با ابزار مختلف نوین بهره می برد.

ایشان پاسداری از عفت عمومی و حریم حجاب و عفاف را وظیفه مشترک مردم و مسئولان دانستند و گفتند: همه باید در این خصوص احساس مسئولیت کرده و به وظیفه خود عمل نمایند.

خطیب جمعه رباط کریم شورای نگهبان را یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت:شورای نگهبان نقش اصلی و کلیدی در حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه به دزدی دریایی انگلستان و توقیف نفتکش ایرانی توسط این کشور اشاره کرده و بیان داشتند: این اقدام مذبوحانه و غیر قانونی ناشی از عصبانیت آمریکا،انگلیس و هم پیمانانشان در مقابل شکستها و درماندگیها در برابر ایران اسلامی است.

پاسخ گستاخی انگلیس،اقدام متقابل و مقابله به مثل است.راه مقابله، جلوگیری از کشتی های تجاری و نفتکش های انگلستان به تنگه هرمز و توقیف آنهاست.

نباید به احضار سفیر در پاسخ توئیتری وزارت خارجه اکتفا شود.

باید به دزدان دریایی روباه پیر پاسخی محکم،قاطع،پشیمان کننده و عبرت آموز داده شود.این خواست و مطالبه ی ملت شجاع ایران از مسئولان کشور است.

جمعه 21 تیر ماه 1398