سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ترابی تمتم جمعه رباط کریم در همایش عفاف و حجاب 98

۱۳۹۸/۴/۲۲

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم،حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در همایش عظیم عفاف و حجاب ضمن تبریک دهه مبارک و خجسته کرامت اظهار داشتند:حجاب و عفاف از ضروریات اسلام است و نشانه دین داری ،رعایت حجاب و عفاف است.

یکی از نشانه های یک جامعه اسلامی تقید به حجاب است.

استعمالگران در طول تاریخ،همواره با دین و ارزش های دینی بعنوان بزرگترین مانع بر سر راه خود،مبارزه کرده اند.

یکی از آن اقدامات تلاش برای ترویج بد حجابی و بی بند و باری و بی عفتی در جامعه است.در هر زمان شیوه و روش بکار بستن این سیاست شیطانی تغییر میکند.

اگر دیروز رضا خان با زور سر نیزه حجاب از سر بانوان ایران اسلامی بر میداشت،امروز دشمن با روش های نرم (تهاجم فرهنگی)زنان و دختران جامعه اسلامی را به بی حجابی و بی بند و باری و فساد سوق میدهد.

امروز مصیبت ما ابتذال فرهنگی،ترویج فرهنگ برهنگی و بی بند و باری در جامعه است و بد تر از آن بی تفاوتی و بی عملی مسئولان در قبال این پدیده زشت است.
مسئولان دربخش های مختلف ، تا زمان دیر نشده است برای مقابله با تهاجم فرهنگی چاره اندیشی کنند.شما در قبال این خطر بزرگ اجتماعی مسئولیت دارید و در صورت کوتاهی باید در برابر خداوند متعال و مردم پاسخگو باشید.

چرا ظرف این 15-10 سال قانون عفاف و حجاب که 26 دستگاه را درگیر این کار میکند اجرا نشده است.

همه مردم و مدیران و مسئولین دستگاه ها در این خصوص وظیفه دارند و باید به مسئولیت خود عمل کنند.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم از بانوان مومنه، انقلابی و ولایتمدار شهرستان بخاطر شرکت در این راهپیمایی و همایش عظیم عفاف و حجاب تشکر کردند.

پنجشنبه 20 تیرماه 98