امام جمعه رباط کریم:آمریکایی ها شهامت برخورد با سپاه و فرزندان دلیر ایران اسلامی را ندارند

۱۳۹۸/۱/۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز عبادی،سیاسی،وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک اعیاد مبارک ماه شعبان المعظم اظهار داشتند : ملت ایران سال جدید را با سیلی مخرب و ویرانگر شروع کرد که این سیل مخرب در روز های آغازین سال 98 از نظر شدت و گستردگی در تاریخ معاصر ایران کم سابقه بود و بحران ناشی از آن نشان داد که ایران کشوری است که همواره با حوادث غیر مترقبه روبه رو است.و مدیران ما باید در تمام مقاطع زمانی در کمال آمادگی به وظایف خود عمل کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی ضمن تسلیت به خانواده های هموطنان عزیزمان که جان خود را در حادثه غمبار و ناراحت کننده سیل اخیر از دست داده اند بیان داشتند:همدلی و همراهی مردم در کنار دستگاه های اجرایی بخصوص سپاه ،ارتش و بسیج بخشی از آلام و مصائب سیل زدگان را التیام بخشید و این حرکت در دنیا مثال زدنی است.
خطیب جمعه رباط کریم با اشاره به اینکه شهرستان رباط کریم جزو اولین شهر هایی بود که در بحث کمک رسانی و امداد رسانی به مناطق سیل زده پیش قدم بود،از همه کسانی که در این مشارکت سهیم بودند، تقدیر و قدر دانی بعمل آوردند.
ایشان در ادامه ضمن گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران،گفتند:ارتش در دوران 8 سال دفاع مقدس نقش ممتاز و برجسته ای داشت و در دوران پس از جنگ هم در همه دوره ها و عرصه ها نقش آفرینی خوب و بسزایی دارد.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی با اشاره به اقدام غیر قانونی و خصمانه اخیر امریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی بیان داشتند: نتانیاهو(نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل)بلا فاصله ضمن استقبال از این تصمیم ترامپ اعلام کرد که او پیشنهاد چنین تصمیمی را به ترامپ داده است و این بدین معنا است که رئیس جمهور نا بخرد و دیگر دولت مردان آمریکا یک بار دیگر مجری سیاست های صهیونیست ها شدند که حتی منافع ملی آمریکا را قربانی دوستی با صهیونیست ها و شخص نتانیاهو کرده اند.
ایشان افزودند:از نظر آمریکا هر کسی که در مقابل باج خواهی ها و قلدری های آنها بایستد و نقشه های آنها را نقش بر آب کند تروریست است،مانند حزب الله در لبنان،حماس و جهاد اسلامی در فلسطین،انصار الله در یمن،هشت الشعبی در عراق و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران.
چهل سال است که آمریکا در مصاف با ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی شکست می خورد و در همه عرصه ها و صحنه ها شکستی سنگین و خفت بار متحمل شده و می شود.چهل سال است که آمریکا هرچه بیشتر تلاش می کند به نظام ضربه بزند،کمتر نتیجه می گیرد و در این چهل سال هیچ غلطی نتوانسته است بکند.
امروز آمریکا یکی از عوامل اصلی شکست خود را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می داند.تصمیم اخیر ترامپ و دیگر همدستانش از سر ضعف و ناتوانی اش در برابر سپاه پاسداران است .آمریکایی ها خواب های آشفته ای را برای منطقه دیده بودند و رویای خاور میانه جدید در سر داشتند و اگر امروز آمریکا در عراق،سوریه،لبنان و یمن شکست خورده و مجبور به عقب نشینی است دلیل اصلی آن را و جود سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی میداند.
امام جمعه رباط کریم در پایان با اشاره به اینکه آمریکایی ها شهامت برخورد با سپاه و فرزندان دلیر ایران اسلامی را ندارند افزود :این تصمیم احمقانه و نابخردانه آمریکا، سپاه پاسداران را در چشم مردم عزیز تر و آمریکا را رسوا تر و منفور تر میکند.
جمعه 23 فروردین 98