9 دی؛ برخاسته از ایمان و اراده مردم

۱۳۹۶/۱۰/۹

9 دی؛ برخاسته از ایمان و اراده مردم
اگرچه فتنه‌گران در نهم دی‌ماه سال 88 هزینه‌های مادی و معنوی فراوانی به نظام جمهوری اسلامی وارد کردند ولی موجب ثبت حماسه‌ای جدید و افتخاری ماندگار در تقویم ایران اسلامی شد و آنچه توانست مقابل این فتنه قد علم کند و آتش فتنه را خاموش کند، حضور منسجم مردم در حماسه 9 دی با حمایت و پشتیبانی رهبری بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، هشت سال از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم در سال 88 می‌گذرد، انتخاباتی که حلاوت حضور 85 درصدی مردم در آن با عدم تمکین نانجیبانه گروهی فتنه‌گر به رأی مردم، تلخ شد.
اگرچه این فتنه‌گران هزینه‌های مادی و معنوی فراوانی به نظام جمهوری اسلامی وارد کردند، ولی مسبب ثبت حماسه‌ای جدید در تقویم ایران اسلامی شد و آنچه توانست مقابل این فتنه قد علم کند و آتش فتنه را خاموش کند، حضور منسجم مردم در حماسه 9 دی با حمایت و پشتیبانی رهبری بود.
آری نهمین روز دی‌ماه 88 برای همیشه ماندگار شد. اگر 22 بهمن 57 روز پیروزی انقلاب اسلامی بود، اما 9 دی 88 روز مهم‌تری است. به این دلیل که به جهان ثابت شد، نظام جمهوری اسلامی ایران با شتوانه مردمی شکست‌ناپذیر است. روزی که اوج ولایت‌پذیری مردم ایران به نمایش گذارده شد.
انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 در حالی برگزار شد که دشمنان کینه‌توز انقلاب اسلامی درصدد برآمدند تا با برنامه‌ریزی، تبلیغات سوء و استفاده از شگردهای جنگ نرم، درروند برگزاری انتخابات و نتایج به‌دست‌آمده از صندوق‌های آرای مردم تأثیرگذار باشند.
بر همگان واضح و مبرهن بود که این فتنه نتیجه رسوبات افکار انحرافی کسانی است، که پس از ناکامی نظام سلطه و استکبار، در شکست انقلاب اسلامی، همواره درصدد ایجاد بسترهایی جهت برپایی فتنه و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و بر همین اساس، با بصیرت رهبری و هوشیاری و آمادگی مردم، بیعتی تازه شکل گرفت تا سناریوی جبهه معاندین انقلاب اسلامی، باری دیگر به ناکامی و رسوایی آن‌ها تبدیل شود.
مردم فهیم ایران اسلامی که مدت 8 ماه پس از برگزاری انتخابات، شاهد ساختارشکنی فتنه گران بودند، سرانجام با مشاهده بی‌حرمتی و اهانت فتنه گران، به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا، یک‌باره به‌سان سیلی خروشان، به جوشش درآمدند و به فتنه گران داخلی و خارجی نشان دادند که ایران اسلامی همواره در مدار منویات معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته) درحرکت بوده و با وحدت و یکپارچگی درصحنه حاضر هستند.
عظمت حماسه 9 دی، با بصیرتی عاشورایی، ضمن نقش بر آب‌کردن توطئه‌های استکبار و سرسپردگان داخلی، نام پرصلابت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را جامعه جهانی طنین‌انداز کرد و بر همگان ثابت کرد که تا تاریخ زنده است، حماسه بی‌بدیل 9 دی در اذهان همگان باقی‌مانده و این حماسه بیعتی مجدد، برای ایستادن بر آرمان‌ها و اهداف انقلاب تلقی گردد.
حماسه غرورانگیز 9 دی، بدون هیچ‌گونه تعصب و بزرگ‌نمایی، مظهر عهد و پیمان مجدد امت با ولایت، برافراشته نگاه‌داشتن همیشگی پرچم بصیرت و مهر تأئیدی دیگر بر تحقق آرمان‌های عظیم اسلام، نظام و رهبری است.
ملت ایران نهم دی‌ماه سال 88، با حضور حماسی خود نشان دادند؛ هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد که مزدوران و فتنه گران داخلی و خارجی فرصتی برای ایجاد تفرقه و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را پیدا کنند و با عنایت خاصه خداوند متعال، تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) بیش‌ازپیش، در مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی قدم بر می‌دارند.