امام جمعه موقت رباط کریم: آقای فرماندار، مسئولان را برای حل مشکل مسکن مهر فرا بخوانید

۱۳۹۶/۷/۲۹

حجت الاسلام سعید جلالی،امام جمعه موقت رباط کریم ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی روز جمعه که با حضور آحاد مردم خداجو و انقلابی رباط کریم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: مردم با امام حسین(ع) یک پیوند عاطفی ایجاد کرده اند به طوری که سالیان بسیاری است که حسین(ع) در دل های مردم قرار گرفته وهیچ گاه فراموش نمی شود.

وی ادامه داد: مهم تر از پیوند عاطفی پیوند خدایی و توحید است، یعنی ارتباط با خدا، امام حسین (ع) در صبح و ظهر عاشورا به نماز خواندن پرداختند و حتی حرکت خود امام (ع) هم در راه ارتباط با خدا بود.

امام جمعه موقت رباط کریم با اشاره به خالی بودن مساجد ابراز کرد: چرا امروزه مساجد ما خالی هستند چون پیوند مردم با مساجد کم رنگ شده است، ما باید قدرت هر چه بیشتر این پیوند را پر رنگ تر کنیم، این مساجد سنگر های ما هستند در مقابل دشمن در مقابل ظلم ، ستم ، فساد واین مساجد هستند که ما را به خداوند متعال نزدیک می کنند.

حجت الاسلام جلالی در رابطه با سخنان رییس جمهور امریکا خاطرنشان کرد: این موضوع بسیار مهم است چون این فرد به مردم ایران و کشور ما توهین کرد و این قابل بخشش نیست، ترامپ یک حرف زد که گفت مردم ایران نظام را قبول ندارند و اگر به پا خیزند ما انها را پشتیبانی می کنیم ولی ترامپ باید بداند مردم از حکومت و کشور خود دفاع می کنند و نمی گذارند بیگانگان به این کشور نگاه چپ بکنند.

وی یادآور شد: ترامپ در سخنی دیگر خلیج همیشه فارس را عربی صدا می زنند ولی باید بداند تا جهان است این خلیج ،فارس می ماند و در سخنی دیگر این فرد به سپاه پاسداران توهین کرد و این نهاد انقلابی را گروهکی تروریستی می داند این در حالی است که انوع جنایات در تاریخ بشریت توسط آمریکایی ها صورت گرفته است.

وی با انتقاد از وضعیت کنونی مسکن های مهر در شهرستان رباط کریم، این را یک وضعیت بحرانی دانست و تصریح کرد: مسکن مهر نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور های جهان اجرا شده است، این یک طرحی برای خانه دار شدن مردم بود و ۸۰ درصد در دولت قبلی تکمیل شده بود اما منتقدین این طرح را خیلی نقد کردند.امروز نیز آنچه برای مردم دردناک شده است این است که مردم مسکن مهر مشکل بسیاری دارند،آقای فرماندار باید به موضوعات رسیدگی کند و مسئولان بالادستی را برای حل مشکلات به شهرستان دعوت کند.