دشمنان انقلاب سعی در مأیوس کردن مردم را دارند

۱۳۹۵/۴/۱۱

سردار علیرضا افشار، جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلّح در مراسم روز قدس در شهر رباط کریم با اشاره به جنایات رژیم صهیونیست در کشور فلسطین، اظهار کرد: اسراییل به بهانه های مختلف قتل مسلمانان را به راه انداخته و کشورهای دیگر نیز از او حمایت می کنند.

وی افزود: کشور ترکیه نیزبه حمایت از اسراییل پرداخته و سعی دارد چهره اسلام را مخدوش کند.

جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلّح ادامه داد: امروزه اسلام مورد تهاجم همه جانبه دشمنان قرار گرفته و با ابزارهای مختلف سعی در خاموش کردن چراغ انقلاب را دارند که این با همت مردم محقق نخواهد شد.

وی اضافه کرد: دشمنان با تبلیغات مسموم سعی می کنند تا مردم و جوانان را از انقلاب دور کنند و با ابزار ماهواره و فضای مجازی می خواهند مردم را مایوس کنند که در این راستا باید مردم هوشیار باشند.

وی با اشاره به حملات اخیر شبکه های معاند به بینانگذار انقلاب اسلامی، ابراز کرد: برخی از شبکه های خارجی با جعل اسناد سعی در سیاه نمایی در کشور داشتند آن ها باید بدانند که چهره رهبران دینی کشور را نمی توانند مخدوش کنند.

سردار افشار در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به رشادت های مدافعان حرم در کشورهای سوریه و عراق، اظهار کرد: امنیت را مدیون چنین افرادی هستیم اگر اینها نبودند دشمنان خواب راحت را از مردم می گرفتند، البته گروه های تروریستی قصد عملیاتهای مختلفی در کشور را داشته اند اما با هوشیاری مردم و نیروهای مومن موفق نبوده اند.