امام جمعه شهرستان رباط کریم:فلسفه حجاب، حفظ گوهر ارزشمند حیا و عفت در زن است

۱۴۰۳/۱/۳۰

امام جمعه شهرستان رباط کریم:فلسفه حجاب، حفظ گوهر ارزشمند حیا و عفت در زن است

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم در گردهمایی دختران محجبه این شهرستان بر ضرورت حفظ و ترویج فریضه واجب حجاب تأکید کردند.
.
ایشان ، یکی از مظاهر اسلام ستیزی غرب در کشورهای اسلامی را ترویج بی حجابی و خودنمایی در زنان عنوان نمودند و توضیح دادند: بخش زیادی از بانوانی که در خصوص حجاب سهل انگاری می کنند، نمی دانند که بی حجابی نقشه دشمن است و قطعاً اگر آگاه شوند در برابر این حربه ی دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

امام جمعه رباط کریم با اشاره به شکست توطئه استعمار در زمان رضاخان برای نابودی حجاب با زور سرنیزه ، سیاست های آنان در عصر جدید را شبیخون فرهنگی نامیدند و تأکید کردند: دشمنان تلاش می کنند با ابزار رسانه ، تبلیغات و فعالیت های ضد فرهنگی، کاری کنند زن ایرانی به دست خود حجاب از سر بردارد، اما با وجود بانوان و دختران آگاه، متدین و بصیر مهاجمان فرهنگی غرب بازهم شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشتند: فردا به مناسبت روز جهانی قدس، ملت ایران، کشورهای اسلامی و عموم مردم آزادی‌خواه جهان علیه صهیونیست های غاصب و جنایتکار و حامیان آنها خواهند خروشید.