امام جمعه شهرستان رباط کریم : این مردم شایسته خدمتند

۱۴۰۲/۱۲/۲۷

امام جمعه شهرستان رباط کریم : این مردم شایسته خدمتند

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری رباط‌کریم طی بیاناتی ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت شهری، مردم را شایسته خدمت خواندند و افزودند: مردم ما وقتی خدمت رسانی را می بینند قدرشناسی می کنند و به آینده شهر، کشور و نظام امیدوارتر می شوند.

عملکرد شهرداری رباط‌کریم در شش ماه اخیر تحت هدایت دکتر اله یاری و تیم کاری همراه را موجب رضایتمندی مردم دانستند و تصریح نمودند: در ماه‌های اخیر در همه حوزه های شهری تحولات شایان تقدیری صورت گرفته است.

امام جمعه رباط کریم در بخش دیگری از بیانات خود، به برنامه های شهرداری در توسعه عادلانه و متوازن نقاط شهری پرداختند و تأکید کردند: از جمله نکات ارزشمند فعالیت های شهرداری در دوره مدیریت فعلی، انجام پروژه‌های عمرانی در نقاطی است که در سالیان قبل توجه خاصی به آن مناطق نشده بود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه با تقدیر از مساعدت‌های کمیته انطباق فرمانداری و شورای اسلامی برای پیشبرد امور شهری ، به مسأله ساخت و سازهای غیر مجاز و تخلفات ساختمانی اشاره کردند و گفتند: یکی از بارزترین اتفاقات در دوره جدید مدیریت شهری، قطع دست دلالان از شهرداری است که تخلفات ساختمانی را در رباط کریم پایان داده است.