حلاوت حماسه حضور مردم رباط کریم در انتخابات، با افتتاح و‌کلنگ زنی ۶ پروژه‌عمرانی _ ورزشی افزون‌تر شد

۱۴۰۲/۱۲/۲۲

امام جمعه شهرستان رباط کریم:حلاوت حماسه حضور مردم رباط کریم در انتخابات، با افتتاح و‌کلنگ زنی ۶ پروژه‌عمرانی _ ورزشی افزون‌تر شد

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در مراسم افتتاح و‌کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی،ورزشی شهرداری رباط کریم با تقدیر از حضور حماسی مردم دیار کریمان در انتخابات مجلس گفتند: مردم بصیر رباط کریم با حضور ۵۱درصدی در انتخابات در استان تهران نمونه بودند.

ایشان افتتاح پروژه‌های عمرانی _ورزشی شهرداری رباط کریم را تداوم بخش شیرینی حضور مردم در انتخابات تعبیر کردند و افزودند: خدا را بخاطر داشتن مدیران دلسوز، سختکوش و پرکار شاکریم.

امام جمعه رباط کریم در ادامه با بیان اینکه رباط‌کریم تاکنون شهرداری چون دکتر اله‌یاری نداشته ، اظهار داشتند: اله یاری مدیری است با برنامه و توانمند که ثمرات انتخاب ایشان توسط شورای اسلامی امروز دیده می شود.

ایشان در ادامه دکتر اللهیاری را شهرداری موفق، مدیر با برنامه، سخت کوش و با روحیه جهادی دانست و گفت: در این مدت کوتاه در گوشه گوشه شهر شاهد خدمات عمرانی شهرداری هستیم که باید از ایشان و تیم مجرب و قوی و همچنین همکارانشان تشکر کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان به توزیع عادلانه امکانات در مناطق مختلف شهر به خصوص مناطق کمتربرخوردار پرداختند و ضمن تمجید از همکاری کمیته انطباق فرمانداری و اعضای شورای اسلامی شهر در پیشبرد برنامه ها، از زحمات و تلاش های معاونین، مدیران واحدها ، کارکنان و کارگران شهرداری نیز تقدیر و تشکر نمودند.

گفتنی است صبح امروز ورزشگاه چند منظوره شهید سلیمانی، زمین چمن مصنوعی بوستان معلم، زمین چمن مصنوعی شهدای محله داودیه، زمین چمن مصنوعی پارک گل نرگس با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران،سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،فرماندار، شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان شهری و شهرستانی افتتاح و جایگاه دو منظوره سوخت میدان آزادگان و فاز دوم ورزشگاه شهدای محله داودیه کلنگ زنی شدند.

همچنین مقرر است در هفته آینده نیز پروژه‌های بزرگ عمرانی در زمینه معابر و خیابان‌های جدیدالاحداث رونمایی و افتتاح شوند.