11 اسفند روز هنرنمایی ملت ولایتمدار ایران و روز شکست دشمنان و مزدوران داخلی آنهاست

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

امام جمعه شهرستان رباط کریم: امروز روز هنرنمایی ملت ولایتمدار ایران و روز شکست دشمنان و مزدوران داخلی آنهاست

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: امروز ۱۱ اسفند ماه روز امتحان بزرگ ملت ایران است،امروز روزی است که ملت ایران در عرصه ی تعیین سرنوشت حماسه ای بزرگ خواهند آفرید.

امروز روز هنرنمایی ملت ولایتمدار ایران و روز شکست دشمنان و مزدوران داخلی آنهاست.

امروز همه می‌آیند بزرگ و کوچک، زن و مرد، پیر و جوان تا بگویند ما هستیم و پای انقلاب و رهبر مان ایستاده‌ایم.

امروز مردم مؤمن و انقلابی ایران با هر رأی خود که به مثابه‌ی یک سیلی به صورت آمریکا و اسرائیل است، مجلسی قوی برای ایران قدرتمند را رقم می‌زنند.

دشمنان ملت ایران به انتخابات امروز چشم دوخته‌اند می‌خواهند بدانند که بعد از این همه فشارها و تحریم‌ها نتیجه‌اش در مردم چه شده؟ آیا فشار حداکثری اثر گذاشته یا نه؟ ملت بیدار و غیرتمند ایران ثابت می‌کنند که دشمن توفیقی نداشته است.

جمله کلیدی افسر نیروی هوایی آمریکا هنگام خودسوزی اعتراضی در مقابل سفارت اسرائیل که گفت دیگر نمی‌خواهم شریک نسل کشی در غزه باشم نشان می‌دهد که ارتش آمریکا مستقیماً در جنگ غزه مشارکت داشته و در تمامی جنایات علیه مردم مظلوم این باریکه سهیم و شریک است.

قتل عام ۳۰ هزار زن و مرد و کودک بی‌گناه در کمتر از ۱۵۰ روز، هر انسانی که یک ذره وجدان داشته باشد را تکان داده و به عکس‌العمل وا می‌دارد.

مساجد باید جاذبه کافی داشته باشند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را جذب کنند مخصوصاً جوانان و نوجوانان را هم از نظر ظاهری و نظافت و رعایت مسائل بهداشتی و هم از نظر برنامه‌ریزی و بالا بردن کیفیت و محتوای برنامه‌های فرهنگی.

نهاد حمایتی کمیته امداد حضرت امام راحل "ره" در طول ۴۵ سال گذشته، خدمات شایانی به مردم محروم داشته است.

در هفته احسان و نیکوکاری مردم مسلمان و پرعاطفه و نوع دوست، به یاری محرومان و مستمندان شتافته و در آستانه عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان لبخند شادی را بر لبان فرزندان آنها خواهند نشاند.