امام جمعه شهرستان رباط کریم: ارتش در همه مأموریت های محوله سرفراز و پیروز بوده است

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

امام جمعه شهرستان رباط کریم: ارتش در همه مأموریت های محوله سرفراز و پیروز بوده است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم در دیدار فرماندهان ارتش "مستقر در منطقه" پس از سخنان امیر نجفی فرمانده لشکر ۲۳ تکاور ولایت نزاجا در خصوص خدمات ارزشمند ارتش جمهوری اسلامی، از تلاش ها و مجاهدت های ارتشیان در ایجاد امنیت تقدیر و تشکر کردند.

امام جمعه رباط کریم ، امنیت را بستر ساز همه فعالیت هاي سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشور دانستند و افزودند: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر ایجاد امنیت و قدرت بازدارندگی در مرزها، همگام با دیگر نیروهای نظامی و امنیتی کشور، نقش مؤثری در امنیت داخلی ایفا می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی ارتش امروز ایران را ارتشی حزب اللهی، ایثارگر و فداکار نامیدند و تصریح کردند: فرماندهان ، کادر و سربازان برومند ارتش در شهرستان رباط کریم از بهترین های کشور هستند.

ایشان با بیان اینکه خدا را بخاطر داشتن ارتش انقلابی و جان بر کف شاکریم،انتخابات را مستحکم کننده امنیت عنوان کردند و ادامه دادند: غیور مردان ارتش در عرصه انتخابات نیز طی عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی،خوش درخشیده اند.

امام جمعه شهرستان،جمهوری اسلامی ایران را به عنوان دمکراتیک ترین نظام سیاسی جهان ، با دیگر نظام های سیاسی مستقر غیر قابل قیاس دانستند و تصریح کردند: در طی ۴۴ سال گذشته ما ۴۰ انتخابات باشکوه برگزار کردیم در حالیکه مدعیان غربی دمکراسی در فرانسه ۳۵ و در انگلستان ۱۱ انتخابات برگزار کرده اند.

ایشان میزان مشارکت مردم در انتخابات را نیز در بخش دیگری از بیانات خود مورد بررسی قرار دادند وتشریح کردند: در حالیکه انتخابات در غرب همیشه با مشارکت زیر ۴۰ درصدی برگزار می شود ، مردم ما با مشارکت بالای ۷۰_۸۰درصدی سرآمد همه ملل هستند.

امام جمعه رباط کریم با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامي مردم‌سالارترین نظام جهان است ، بر نقش مردم در تعیین سرنوشت خود صحه گذاشتند و اظهار داشتند: همه ارکان نظام با رأی مستقیم و غیر مستقیم مردم انتخاب می شوند و همه امور با نظر مردم انجام می شود.

ایشان انتخابات ۱۱ اسفند را گام دیگر مردم با بصیرت ایران اسلامی در تداوم مسیر قدرتمند استقلال،توسعه و پیشرفت خواندند و افزودند: فردا مردم با حضور پرشکوه خود پای صندق های رأی، حماسه دیگری خواهند آفرید و خواب دشمنان برای ایجاد نا امنی و بی ثباتی در کشور را آشفته خواهند ساخت.