امام جمعه شهرستان رباط کریم؛انتخابات تجلی مشارکت مردم در اداره کشور است

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛انتخابات تجلی مشارکت مردم در اداره کشور است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت؛ روز نیمه شعبان روز انفجار نور و روز پیدایش امید به آینده درخشان بشریت است.

در این روزهای مبارک همگان تلاش کنیم با ایجاد تحول روحی، آمادگی خود و جامعه را برای یاری امام زمان "عج" اعلام کنیم. خود را به صفات منتظران واقعی نزدیک کرده و تلاش کنیم آنگونه باشیم که او انتظار دارد.

جمعه آینده روز امتحان بزرگ و سرنوشت ساز ملت ایران است.

انتخابات تجلی مشارکت مردم در اداره کشور است.

ما در جمعه آینده دو تکلیف مهم داریم، یکی اصل مشارکت در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح.

ملاک‌های انتخابات اصلح= تدین، تعهد و ولایت مداری، تخصص، توانمندی و کارآمدی، شجاعت، استکبار ستیزی، فساد ستیزی و امین و امانتدار بودن، طرفدار محرومین و مستضعفین بودن، برای حل مشکلات نگاه به توانمندی داخل کشور داشتن، با صداقت و صراحت با مردم سخن گفتن.

نامزدهای محترم در ایام تبلیغات اخلاق اسلامی را رعایت کرده و ارزش‌های اسلامی و ارزش‌های نظام را مورد توجه قرار دهند، به وحدت ملی توجه کرده و حساسیت‌های قومی و منطقه‌ای را دامن نزنند. وعده‌های بیهوده که قابلیت اجرا ندارند ندهند.

انصافاً نقش سربازان گمنام امام زمان "عج" در تأمین امنیت و خنثی سازی توطئه‌های دشمن بسیار حساس و برجسته است.

سربازان گمنام امام زمان "عج"با اشراف خوبی که بر حرکات دشمنان و مزدوران آنها دارند در عرصه پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی موفق عمل کرده‌اند.

وتوی قطعنامه شورای امنیت برای سومین بار توسط آمریکا چراغ سبز نشان دادن آمریکا به صهیونیست‌ها برای قتل عام بیشتر ملت مظلوم فلسطین است.

صهیونیست‌ها که حریف نیروهای مقاومت فلسطین نمی‌شوند،ترجیح می‌دهند با کشتار مردم بی‌گناه غزه مقاومت فلسطین را وادار به تسلیم کنند که تا به حال موفق نشده و از این به بعد هم نخواهند شد.

متأسفانه سران و دولتمردان کشورهای عربی اسلامی نه تنها به وظیفه خطیر خود در قبال ملت فلسطین عمل نکرده بلکه بعضی از آنها به صهیونیست‌ها هم کمک می‌کنند.