توصیه های انتخاباتی امام جمعه شهرستان رباط کریم: سلامت، امنیت، رقابت آزاد و حضور حداکثری را تحقق ببخ

۱۴۰۲/۱۲/۱

توصیه های انتخاباتی امام جمعه شهرستان رباط کریم: سلامت، امنیت، رقابت آزاد و حضور حداکثری را تحقق ببخشید

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در نشست مشترک هیأت اجرایی، هیأت نظارت و ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در جمع نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی(شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان ) ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی و چندماهه دست اندرکاران انتخابات، بر سلامت،امنیت و ایجاد بستر برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی تاکید کردند.

ایشان حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را حماسه ای ماندگار خواندند و افزودند: مردم با بصیرت ایران اسلامی،دومین‌گام اقتدار خود را اسفندماه با حضور در پای صندوق‌های رأی به جهانیان نشان خواهند داد.

امام جمعه رباط کریم با بیان اینکه هر ایرانی که به سرنوشت کشور و ملت علاقه مند است باید در ایجاد این حماسه سیاسی نقش آفرینی کند، اظهار داشتند: حضور مردم در انتخابات نشانگر زنده بودن و پویایی جامعه و حاکی از پیوند مستحکم ملت با نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی در بخش دیگری از بیانات خود به ۴ فاکتور لازم برای ایجاد انتخابات پرشور از لسان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مدظله‌العالی اشاره کردند و ادامه دادند: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران سالم‌ترین انتخابات در میان تمام کشورهای جهان است و ملاک برای برگزار کنندگان انتخابات باید سلامت انتخابات باشد .

ایشان امنیت امروز کشور را برای دشمنان آزار دهنده خواندند و تصریح کردند: آنان سعی می کنند امنیت انتخابات را مخدوش کنند، بنا بر این اقدامات بهنگام و صحیح دستگاه های متولی امنیت می تواند نقشه های دشمنان را خنثی سازد.

امام جمعه رباط کریم با تأکید بر اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی کاملا آزاد و رقابتی است بیان داشتند : ۷۶ نفر از تمام‌ تیپها و سلایق سیاسی مختلف وارد گود رقابت های انتخاباتی شده اند و آزادانه به رقابت می پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان بار دیگر مجریان و ناظران انتخاباتی را به امانت داری آرای مردم توصیه و خطاب به کاندیداها نیز گفتند: نامزدهای انتخابات ضمن مدیریت ستادها ، پاسدار ارزش های دینی و انقلابی بوده ، از سیاهنمایی بپرهیزند و ضمن تبیین
اهداف، انگیزه ها و برنامه های خودشان ، از تبلیغات پرهزینه خودداری و وعده های غیرقابل انجام و خارج از اختیارات نمایندگی ندهند.