امام جمعه رباط کریم : ۱۱ اسفند ماه روز حماسه آفرینی ملت ایران است

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

امام جمعه شهرستان رباط کریم : حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نخستین گام از نمایش اقتدار و عظمت ملت در سال جاری است و گام دوم را در ۱۱ اسفند برخواهند داشت و حماسه نو خواهند آفرید

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: نقشه دشمنان برای شکست دادن انقلاب ملت ایران اگرچه کامل بود اما شاهکار هدایت و مدیریت امامین انقلاب و پشتوانه عظیم مردمی نظام، آنها را ناکام نمود.

ملت بیدار و هوشیار و ولایتمدار ایران با حضور پرشور و نشاط خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند نشان خواهند داد که هر زمانی اسلام و انقلاب به حضور و حمایتشان نیاز داشته باشد با تمام وجود به صحنه خواهند آمد.

حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در پای صندوق‌های اخذ رأی در ۱۱ اسفند ابراز وفاداری به اسلام و انقلاب و امام و ولایت و سیلی محکمی به دشمنان این انقلاب است.

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نخستین گام از نمایش اقتدار و عظمت ملت در سال جاری است و گام دوم را در ۱۱ اسفند برخواهند داشت و حماسه نو خواهند آفرید.

۱۱ اسفند ماه روز حماسه آفرینی ملت ایران است،حماسه‌ای که هر صندوق رأی را به تابوتی برای دفن مطامع و چشم داشت‌های دشمنان به این کشور تبدیل خواهند کرد.

یکی از درس‌های بزرگی که ما باید از بعثت فرا بگیریم تخلق به اخلاق اسلامی و تأسی به اخلاق محمدی "ص" است، چه در جنبه‌های فردی و چه در جنبه‌های اجتماعی.

درس دیگر بعثت نورانی پیامبر اعظم اسلام "ص" حفظ وحدت و اتحاد و دوری از تفرقه و اختلاف است.

همان گونه که انقلاب اسلامی یک انقلاب منحصر به فرد است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم که مولود این انقلاب است یک مولود منحصر به فرد است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۴۵ سالی که از عمر مبارکش گذشته در همه مأموریت ‌هایش موفق عمل نموده است.

جانبازان شهیدان زنده انقلابند، خداوند اراده فرمود تا آنها بمانند و پیام شهیدان را فریاد کنند و کارهای ناتمام آنها را به پایان برسانند.