امام جمعه شهرستان رباط کریم: دشمن از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وحشت دارد

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

امام جمعه شهرستان رباط کریم: دشمن از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وحشت دارد

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری حضرت امام راحل"ره" مردمی‌ترین انقلاب دنیای معاصر است.

حضور گسترده مردم همیشه در صحنه، در ۴۵ سال گذشته توانسته است انقلاب اسلامی را در برخورد با طوفان حوادث ناشی از فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی حفظ کرده و از کشتی انقلاب محافظت کند.

انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری حضرت امام راحل"ره" بانی ایجاد نظام مردم سالار دینی در جهان معاصر و شرکت عمومی در انتخابات، ثمره گرانبهای این انقلاب است.

حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی جهاد است و دشمنان را به خشم می‌آورد، هر رأی که به صندوق ریخته شود تیری به قلب دشمنان ملت ایران است.

دشمن از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وحشت دارد ولذا تلاش می‌کند که این اتفاق نیفتد.

پرتاب همزمان سه ماهواره تحقیقاتی به فضا با ماهواره بر سیمرغ یک موفقیت بزرگ و راهبردی است به همین دلیل آمریکا و سه کشور اروپایی را به خشم آورد است.

آمریکا و غربی‌ها با پیشرفت علمی ملت ایران مخالفند و سعی می‌کنند جلوی آن را بگیرند.

انصارالله یمن در این ۴ ماه گذشته ضربات کاری و مهمی به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها وارد کرده و حملات آمریکا و انگلیس نتوانسته کوچک‌ترین خللی در اراده پولادین آنها بگذارد و آنها را از ادامه حملات باز دارد.

حمله به مقر نظامی آمریکا در اردن (برج ۲۲) آمریکایی‌ها را به مرز جنون رسانده است.

زندان‌های طولانی امام موسی بن جعفر "ع" گویای خطرات و مشکلات بسیار زیادی است که وجود مبارک آن حضرت برای جریان طاغوت داشته است.