امام جمعه شهرستان رباط کریم:انتخابات حیثیت نظام است

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

امام جمعه شهرستان رباط کریم:انتخابات حیثیت نظام است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در دیدار جمعی از بسیجیان به مناسبت دهه مبارک فجر ، کار دشمن را القای یأس و سیاهنمایی خواندند و افزودند؛ امروز بزرگترین سلاح دشمن تحریف و وارونه جلوه دادن واقعیات جامعه و تخریب وجهه نظام اسلامی با دروغ و سیاهنمایی است.

ایشان یکی از راه‌های مقابله با دسیسه های دشمن را مقایسه دوران جمهوری اسلامی با دوران طاغوت و بیان پیشرفت های حیرت انگیز ۴۵ سال اخیر به نسل جدید عنوان کردند و ادامه دادند: این پیشرفت ها علیرغم توطئه ها و تحریم ها با تکیه بر روحیه خودباوری مردم حاصل شده است.

ایشان با تصریح اینکه سیستم سیاسی داخلی در دوره ذلت بار پهلوی ،پادشاهی استبدادی موروثی بود که نظر مردم در آن نقشی نداشت، اظهار نمودند: انقلاب اسلامی ، بستر را برای ایفای نقش آحاد مردم در تعیین سرنوشت خود مهیا کرد

امام جمعه شهرستان رباط کریم، برگزاری بیش از ۴۰ انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی را نماد دموکراتیک و مردم سالاری دینی بودن جمهوری اسلامی خواندند و بیان کردند: در حکومت اسلامی ، تمام ارکان نظام با رأی مردم انتخاب و همه افراد در برابر قانون یکسان هستند.

امام جمعه شهرستان رباط‌کریم، انتخابات اسفندماه مجلس را سرنوشت ساز عنوان کردند و گفتند: مشارکت حداکثری مردم حیثیت نظام است و همه باید در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور وارد عرصه شوند.

ایشان بسیج را اولین مخاطب بیانات رهبر فرزانه انقلاب در جهاد تبیین دانستند و تأکید نمودند: دشمن دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است و لازم است بسیج هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی با تبیین ، روشنگری و امید آفرینی، نقشه های دشمن را نقش بر آب کند.