تسلط و فعالیت در فضای مجازی برای تبیین واقعیات جامعه و نظام جمهوری اسلامی مد نظر قرار گیرد

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

امام جمعه شهرستان رباط کریم: تسلط و فعالیت در فضای مجازی برای تبیین واقعیات جامعه و نظام جمهوری اسلامی مد نظر قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم در جلسه برنامه ریزی دهه مبارک فجر، ایام الله دهه فجر را فرصت مغتنمی برای تبیین واقعیات و حقایق انقلاب اسلامی خواندند و گفتند: باید سعی کرد تا نسل چهارم ‌ و پنجم انقلاب با زحمات فراوانی که برای به بار نشستن این انقلاب کشیده شد، آشنا شوند.

ایشان ضمن متبرک کردن سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه"بر همگان تکلیف است که در حد توان برای بیان واقعیات تلاش کنند" اظهار داشتند : موفقیت های ۴۵ سال اخیر ملت ما درسایه ی انقلاب و تکیه بر روحیه خودباوری ملی حاصل شده است و دهه فجر فرصت گرانبهایی برای شناساندن موفقیت ها و حقایق، به نسل های جوان و نوجوان است.

امام جمعه شهرستان رباط کریم ، با تأیید این نکته که استقلال و آزادی بعنوان شعارهای اصلی انقلاب، امروزه به درستی تأمین شده است ادامه دادند: علیرغم همه مانع تراشی ها، تحریم ها و کارشکنی ها، موفقیت های بزرگ ایران در عرصه دانش بنیان و هوافضا دشمنان را به حیرت واداشته است.

ایشان بسترسازی و استفاده بهینه از بسترهای اطلاع رسانی موجود را مورد تأکید قرار دادند و اظهارداشتند: دشمن ضمن تسلط بر رسانه ها تلاش می کند با دروغ ، موفقیت‌های بزرگ‌ملت ایران را تحریف و تخریب کند ، لذا تسلط بر فضای مجازی با سازماندهی و ایجاد شبکه توزیع خبر باید مد نظر قرار گرفته و عملیاتی شود.