جهاد تبیین و انتخابات، محور جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط‌کریم

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

جهاد تبیین و انتخابات، محور جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط‌کریم

ظهر امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ترابی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی و دیگر مسئولین حول محور " جهاد تبیین و انتخابات" برگزار شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در این جلسه، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ۴۵ سال پیش توانست ملت ایران را از یوغ استبداد داخلی و استعمار خارجی، برهاند تأکید کردند: این انقلاب بستر را برای مشارکت مردم در عرصه تعیین سرنوشت خود فراهم و دمکراتیک ترین نظام سیاسی جهان را تشکیل داد.

ایشان نظام جمهوری اسلامی را مستقل ترین نظام در میان نظام‌های سیاسی دنیا خواندند و ادامه دادند: دمکراسی و آزادی به معنای واقعی کلمه در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی حاصل شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم با اشاره به سخنان حضرت آقا درخصوص انتخابات، ایشان را پرچمدار انتخابات دانستند و افزودند: جهاد تبیین باید همه جانبه وارد عرصه شده و قشر خاکستری را به صحنه بیاورد.

ایشان با تشریح جامعه آماری انتخابات، به تلاش های دشمنان برای پایین آوردن میزان مشارکت مردمی در انتخابات اشاره و افزودند: حرف های مردم را باید شنید و برای ایجاد روحیه امید و جامعه پرنشاط تلاش کرد.