تاکید امام جمعه شهرستان رباط کریم بر شکوه و عظمت بیش از پیش مراسمات دینی و مذهبی

۱۴۰۲/۱۱/۹

امام جمعه شهرستان رباط کریم: ملت ما از مکتب اهل بیت بخصوص مکتب عاشورا بهترین بهره ها را کسب کرده است/تاکید امام جمعه شهرستان رباط کریم بر شکوه و عظمت بیش از پیش مراسمات دینی و مذهبی

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در همایش تجلیل از علمداران فاطمی که با حضور مدیر کل و معاونین سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد،به تحلیل نقش مناسک و مجالس دینی _مذهبی در هویت بخشی به امت و ملت پرداختند.

ایشان با تبیین نقش قیام عاشورا در قیام مردم ایران علیه طاغوت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند: نظام مقدس با تأسی از اهلبیت توانسته است ۴۴ سال در برابر دشمنی استکبار، ایستادگی کند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با تأکید بر اینکه مجالس تعظیم اهلبیت علیهم السلام سلاح شیعیان در برابر دشمنان است افزودند: دشمن برای شکست دادن شیعه تلاش گسترده ای برای تحریف ، تخریب ، تضعیف ماهیت و تعطیلی مجالس مرتبط با اهل بیت"ع" انجام داده و می دهد.

امام جمعه رباط کریم در ادامه تلاش بیشتر برای برگزاری هرچه باشکوهتر مجالس تعظیم شعائر دینی را خواستار شدند و تصریح کردند:هرچه مجالس و مراسمات مذهبی بیشتر و پرشور تر باشد، دشمن بیش از پیش عقب نشینی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی شبهه افکنی علیه مراسمات بزرگداشت معصومین علیهم السلام را سلاح جدید دشمنان عنوان کردند و ادامه دادند:جشن غدیر و مراسمات فاطمیه امسال در کشور و شهرستان رباط کریم در طول تاریخ بی نظیر بود.

ایشان در پایان تلاش و کوشش خالصانه موکب داران و علمداران فاطمی را ستود و گفت: ما بر حسب وظیفه شرعی و انسانی از شما تقدیر می کنیم اما این خدای فاطمه و امام زمان "عج" است که از شما قدرشناسی می کند.