امام جمعه شهرستان رباط کریم؛دهه فجر، دهه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی شود

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛دهه فجر، دهه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی شود

حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط‌کریم در جلسه کمیته های ستاد دهه مبارک فجر، بر ضرورت تبیین خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کردند.

ایشان با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین و بیان دستآوردهای انقلاب اسلامی است، تصریح کردند : پیشرفت‌های حیرت آور و عظیمی که در این ۴۵ سال به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده در این ایام باید به نسل های جدید گفته شود.

امام جمعه شهرستان رباط‌کریم تلاش شبانه روزی دشمنان برای تحریف واقعیات را یادآور شدند و افزودند : باید در برابر تحریفات دشمنان ایستاد و به مردم نشان داد ایران امروز در چه جایگاهی نسبت به ۴۵ سال پیش قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی تحلیل صحیح تاریخ ۴۵ ساله انقلاب را موجب روشن ‌شدن افکار عمومی خواندند و افزودند : هر فرد منصفی با ارزیابی شرایط پیش و پس از انقلاب متوجه می شود که انقلاب اسلامی ملت ایران را از زیر یوغ بردگی استعمار خارجی و استبداد داخلی، خارج و به آنان عزت بخشید.

ایشان در ادامه به نقش مهم آموزش و پرورش در موفقیت جهاد تبیین تأکید کردند و گفتند: باید در هر مدرسه ای ستاد دهه فجر تشکیل و هرکسی قصد تبیین دارد به کمک مدارس بیاید.

امام جمعه رباط کریم در بخش دیگری از بیانات خود به انتخابات مجلس در یازدهم اسفندماه پرداختند و بیان کردند: انتخابات سمبل موفقیت و دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی است که همه ارکان نظام با رأی مستقیم مردم تشکیل می شوند.