ملت با بصیرت ایران با حضور دشمن شکن خود در انتخابات، دشمنان را مأیوس خواهند کرد

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛ملت با بصیرت ایران با حضور دشمن شکن خود در انتخابات، دشمنان را مأیوس خواهند کرد

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت؛ ملت مسلمان و ولایتمدار ایران با فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رجب با تهذیب نفس و ایجاد آمادگی‌های روحی، خود را برای درک فیوضات الهی و مقابله با دشمن درون و برون آماده می‌کنند.

ماه مبارک رجب برای اهل ایمان، بهار معنویت است.
امام باقر"ع" و امام هادی "ع" هر کدام در عصر خود در سخت‌ترین شرایط به مقابله با انحرافات و برداشت‌های نادرست از اسلام پرداخته و پرچم پاسداری از اندیشه‌های ناب دینی را بر دوش کشیدند.

ترس و وحشت غربی‌ها و آمریکا از حضور حماسی ملت ایران در عرصه‌های مختلف است که استمرار ۴۵ ساله این حضور عامل بقا و ماندگاری نظام اسلامی شناخته شده است.

نه فقط پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم رقم خورده است بلکه طی ۴۵ سال گذشته تمامی عقبه‌های سخت و نفسگیر را با حضور مردم پشت سر نهاده و به سلامت از آنها عبور نمود.

دشمن امروز حضور مردم در انتخابات پیش رو را هدف قرار داده، تلاش می‌کند حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور کمرنگی باشد.

ملت دشمن شناس و با بصیرت ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور دشمن شکن خود در انتخابات دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

اتحاد گروه‌های مقاومت، آمریکا و اسرائیل را به زانو درآورده است.

اتحاد گروه‌های مقاومت علت پیروزی مقاومت و شکست اسرائیل و آمریکا بوده است.

ما امروز اتحاد گروه‌های مقاومت را مدیون شهید قدس حاج قاسم سلیمانی هستیم.

همانگونه که از اول کاملاً قابل پیش‌بینی بود بازنده قطعی جنگ، صهیونیست‌ها و آمریکاست و پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت است.

آمریکا و انگلیس بابت حمله به یمن تاوان سختی را خواهند پرداخت.