امام جمعه شهرستان رباط کریم: انتخابات آبروی نظام و کشور است/حضور حداکثری مردم امنیت ساز است

۱۴۰۲/۱۰/۲۰

امام جمعه شهرستان رباط کریم: انتخابات آبروی نظام و کشور است/حضور حداکثری مردم امنیت ساز است

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط‌کریم در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بر لزوم تدوین و پیشبرد برنامه ها جهت برگزاری شکوهمند انتخابات مجلس تأکید کردند.

ایشان در این نشست که در دانشگاه آزاد اسلامی رباط کریم برگزار شد ضمن تسلیت شهادت عاشقان سردار سلیمانی در کرمان به دست تروریست های کوردل گفتند: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی سرنوشت ساز و موجد امنیت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با بیان اینکه دشمنان از پشتوانه مردمی نظام بیش از توان تسلیحاتی کشور وحشت دارند تأکید کردند:تلاش برای شکوه، امنیت، سلامت انتخابات و تشکیل مجلس کارآمد، وظیفه هر فرد در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی وجود مشکلات در کشور را تصدیق کردند و افزودند: بنا به فرموده مقام معظم رهبری زیربنای علاج مشکلات و زیر ساخت همه پیشرفت‌ها، انتخابات است.

امام جمعه رباط کریم در ادامه راهکارهای افزایش حضور مردم در انتخابات را برشمردند و تصریح کردند: بصیرت بخشی و آگاه سازی مردم به تأثیر و نقش تک تک آرا در تعیین سرنوشت و حل مشکلات کشور،اعتماد سازی، ارتقای رضایتمندی مردم از کارگزاران نظام، امید آفرینی، خدمت صادقانه و مبارزه جدی و سریع با مفاسد اقتصادی می تواند صفوف مردم در پای صندوق های رأی را فشرده تر سازد.

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم در پایان سلامت انتخابات را لازمه ی تشکیل مجلس توانمند دانسته و خطاب به نامزدهای انتخابات گفتند: ضمن پرهیز از تخریب و هرنوع بداخلاقی، وعده ای ندهید که نمی توانید به آن عمل کنید.