امام جمعه شهرستان رباط کریم: ۹ دی نماد پیوند ناگسستنی ملت و نظام اسلامی است

۱۴۰۲/۱۰/۶

امام جمعه شهرستان رباط کریم: ۹ دی نماد پیوند ناگسستنی ملت و نظام اسلامی است / شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدا جبهه مقاومت است و راه او باید تداوم داشته باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط‌کریم در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت یوم الله ۹ دی، بر مشارکت حداکثری مردم در راهپیمائی دشمن شکن ۹ دی تاکید کرد.

ایشان با بیان اینکه در یوم الله ۹ دی ۸۸ ، ملت ولایتمدار ایران بساط یکی از پیچیده ترین فتنه ها را درهم پیچید، گفتند:حماسه ۹ دی برآمده از بصیرت، موقع شناسی، دشمن شناسی و حضور ملت در برهه های حساس و تعیین کننده بود.

امام جمعه رباط کریم با بیان اینکه دشمن خصومت و کینه ورزی خود را علیه ملت ایران ادامه می دهد تأکید نمودند: حضور در مراسم بزرگداشت این روز نشان می دهد مردم آماده اند مانند سال ۸۸ از آرمان های انقلاب و امام دفاع و برای آن جان فدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و روزجهانی مقاومت پرداختند و خواهان حضور بی شمار مردم در مراسم تجلیل و بزرگداشت یاد و راه ایشان شدند و گفتند: سیدالشهدا جبهه مقاومت شهید قاسم سلیمانی است و مردم به پاس قدردانی از این شهید و با هدف تداوم راه ایشان، در مراسماتی که به نام نامی ایشان برگزار می شود، شرکت می کنند.