برای پنجمین سال پیاپی شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط‌کریم رتبه برتر را در استان کسب کرد

۱۴۰۲/۹/۲۲

افتخاری دیگر برای رباط‌کریم / برای پنجمین سال پیاپی شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط‌کریم رتبه برتر را در استان کسب کرد

در مراسمی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابو ترابی فرد امام جمعه موقت تهران و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران،استاندار،دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و سایر مسئولین در سالن اجتماعات ورزشگاه انقلاب تهران برگزار شد، برای پنجمین بار پیاپی، شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم، رتبه برتر استان تهران را کسب کرد.

به همین مناسبت حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان توسط مسئولین شورای فرهنگ عمومی کشور و استان با اهدای لوح تجلیل و تقدیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط‌کریم در این جلسه با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم هر ماه با برگزاری جلسات، مصوبات خود را به مرکز می فرستد، کارگروه‌های این شورا را برشمرد و گفت: ما در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان کارگروه‌های متعددي از جمله کارگروه قرآن، پژوهش، فرهنگی، هنری، ورزشی، تبلیغات، اطلاع رسانی و... داریم.

امام جمعه شهرستان رباط‌کریم در این مراسم ضمن تقدیر از مجاهدت‌های همه جهادگران عرصه فرهنگ، به ۴۲ مصوبه اخیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان پرداخت و موفقیت های متعدد شورای فرهنگ عمومی رباط‌کریم را حاصل تلاش و تعامل همه اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان عنوان نمودند.