امام جمعه شهرستان رباط کریم؛سلامت انتخابات، مهمترین بحث انتخابات آتی مجلس است

۱۴۰۲/۸/۱۶

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛سلامت انتخابات، مهمترین بحث انتخابات آتی مجلس است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در جلسه هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی بر برگزاری سالم و با مشارکت حداکثری مردم تاکید کردند.

ایشان بحث انتخابات و اداره کشور توسط مردم را سمبل حکومت مردم‌سالار دینی جمهوری اسلامی قلمداد کردند و گفتند:سلامت و امنیت انتخابات باعث مشارکت حداکثری مردم می شود.

امام جمعه رباط کریم با بیان اینکه اگر مردم مطمئن شوند آرای آنها منشأ اثر است در انتخابات با دلگرمی وارد صحنه می شوند، تصریح نمودند: اعظم کبائر این است که کسی باعث شود این ذهنیت در مردم ایجاد شود که رأی مردم منشأ اثر نیست و کسی که حاکمیت می‌خواهد، رای می آورد.

ایشان به حساسیت کار مجریان انتخابات در بحث تأیید صلاحیت ها پرداختند و افزودند: در بررسی صلاحیت افراد اگر کسی صلاحیت نداشته باشد و شما تأیید کنید، خیانت است و اگر کسی صلاحیت دارد و بخاطر کوتاهی مجریان، تأیید صلاحیت نشود، لطمه ای که به آبروی این فرد و جایگاه مجلس می‌خورد قابل رفع نخواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی، اعلام عدم صلاحیت افراد را نیازمند داشتن دلایل کافی دانستند و گفتند: به مجریان انتخابات، ارتباطی ندارد چه کسی رأی می آورد، سلامت انتخابات آبروی نظام است.

امام جمعه رباط کریم در پایان از تلاش ها و مساعی مجریان انتخابات از جمله فرماندار محترم جناب آقای دکتر احمدی ابراز رضایت و تقدیر کردند.