امام جمعه شهرستان رباط کریم: سربازان پایه های امنیت کشور هستند

۱۴۰۲/۸/۱۲

امام جمعه شهرستان رباط کریم: سربازان پایه های امنیت کشور هستند/ زندگی روزمره مردم مرهون نیروهای مسلح است

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط‌کریم در جمع کارکنان کادر و وظیفه پادگان ۰۲ ارتش(مرکز آموزش شهید انشایی) نیروهای مسلح را عامل تحکیم بنیان جامعه و ایجاد امنیت نامیدند.

ایشان امنیت را مانند اکسیژن برای حیات جامعه ضروری خواندند و افزودند: سربازان پایه های امنیت کشور برای مقابله با تهاجم دشمن، ایجاد نا امنی و تسلط بیگانگان بر ملت ها هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی بر آمادگی دائمی ملت در برابر تهدیدات دشمن تأکید و اذعان داشتند:سربازان غیرتمند، وطن دوست و ولایت محور و مثل کوه مستحکم از مؤلفه های اقتدار ملت ما هستند.

امام جمعه رباط‌کریم در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح نقشه های دشمن برای تسلیم کردن ملت ها پرداختند و تصریح کردند: استعمارگران تلاش می کنند با روش های مسلحانه و نسل کشی، تولید و تکثیر ویروس ها، توزیع واکسن های عقیم کننده و یا القای سیاست‌های کنترل جمعیت، جمعیت کشورهای هدف را کاهش و ملل را تضعیف کنند.

ایشان نقش مخرب سیاست های کنترل جمعیت را یادآور شدند و بیان داشتند: با شعار فرزند کمتر زندگی بهتر، طی ۳۵ سال اخیر نرخ باروری در جهان ۳۳درصد،جهان اسلام ۴۱درصد و در ایران ۷۰درصد کاهش یافته است، که باید این روند تغییر و کشور به سوی جوان سازی جمعیت سوق داده شود.