امام جمعه شهرستان رباط کریم: اللهیاری از موفقترین شهرداران استان است

۱۴۰۲/۸/۳

امام جمعه شهرستان رباط کریم: اللهیاری از موفقترین شهرداران استان است/ مردم رباط کریم از ایشان بیش از یک شهردار معمولی توقع دارند

حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط‌کریم در مراسم معارفه شهردار جدید رباط کریم (دکتر حمیدرضا اللهیاری) اظهار داشتند:شهر رباط کریم از لحاظ عمران و توسعه شهری بخاطر تنگ نظری ها، دچار عقب ماندگی شده است که باید در اسرع وقت جبران شود.

ایشان در تشریح رهنمودهای خود، تصریح کردند: شهردار باید شهامت رفتن در دل کار بزرگ را داشته باشد و با اجرای چند پروژه شاخص و عظیم، باعث شود، رباط کریم از این وضعیت و حالت خارج شود.

امام جمعه رباط کریم در ادامه خواهان اجرای سیاست‌های انقباضی و جلوگیری از برخی ریخت و پاش ها شدند و تبیین کردند: شهرداری ما که می‌تواند با ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر اداره شود ۱۰۲۰ نفر نیرو دارد و ماهانه ۲۲ میلیارد تومان حقوق و بیمه پرداخت می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه بحث ایجاد درآمد پایدار شهری را مورد تأکید قرار دادند و بیان کردند:
امروز یکی از مهمترین دغدغه های مدیران، دستیابی به توسعه پایدار شهری است که یکی از مهمترین ابزارهای آن ، ایجاد درآمد پایدار است.

ایشان در بخش دیگری از رهنمودهای خود، اولویت بندی در عمران و خدمات شهری را خواستار شدند و گفتند: در ارائه خدمات و اجرای پروژه ها نباید بخشی نگری کرد و همه محلات شهری باید از خدمات شهرداری بهره مند شوند.

امام جمعه رباط کریم،توجه همزمان به امور زیربنایی و روبنایی را لازمه رضایتمندی مردم دانستند و افزودند: ایجاد فضاهای پرنشاط شهری مانند فرهنگسراها، فضاهای ورزشی، دینی باید در دستورکار قرارگیرد.

ایشان در پایان، دکتر اللهیاری را بی نیاز از تعریف خواندند و از اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم بابت حسن انتخابشان تقدیر و خواهان حمایت شورا، ادارات شهرستان و مسئولین استانی از هفدهمین شهردار رباط کریم شدند.