مردم ایران بی صبرانه منتظر صدور فرمان حضرت آقا برای نابودسازی اسرائیل غاصب است

۱۴۰۲/۸/۳

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛مردم ایران بی صبرانه منتظر صدور فرمان حضرت آقا برای نابودسازی اسرائیل غاصب است

حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم در جمع مردم رباط کریم که برای حمایت از جبهه مقاومت و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب حضور به هم رسانده بودند، به ایراد سخن پرداختند.

به گفته ایشان، صهیونیست‌ها وقتی در میدان نبرد نتوانستند مقابل نیروهای مقاومت بایستند، دردمنشانه به مردم مظلوم و بی دفاع غزه حمله کردند، آنها زنان و کودکان را قتل عام و نسل کشی آشکار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی با تأیید این نکته که بمباران مناطق مسکونی نشان از شکست اسراییل است افزود: این کشتارها علیرغم دردناک بودن، زوال رژیم اشغالگر صهیونیستی را سرعت می دهد.

ایشان جنایت هولناک دیشب در حمله و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه،را موجب شوک و حیرت جهانیان دانستند و افزودند: امروز ملت ایران در گوشه گوشه کشور، با حضور در تجمعات حمایت از جبهه مقاومت فلسطین،. اعلام کردند: ای رهبر عزیز، ای آقا و مولای ما منتظر یک اشاره شما هستیم هر زمان امر فرمائید به کمک جبهه مقاومت بشتابیم و فلسطین را از چنگال صهیونیست‌ها آزاد کنیم.

امام جمعه رباط کریم در پایان تأکید کردند:اگر فرمان ولی امر مسلمین جهان صادر شود، ملت ما بی صبرانه منتظر فرمان حضرت آقاست، که اگر این فرمان صادر شود در مدت زمان کوتاهی اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.