اعتراض به جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه، کمترین وظیفه ماست

۱۴۰۲/۷/۲۶

امام جمعه شهرستان رباط کریم:اعتراض به جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه، کمترین وظیفه ماست/تجمع مردم شهرستان رباط کریم عصر امروز علیه اشغالگران صهیونیست

حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط‌کریم در واکنش به جنایت سبعانه اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت بیش از ۱۰۰۰ تن از زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع این شهر شد، امروز از همه مردم شهرستان رباط کریم خواست، برای محکومیت این جنایت به میدان بیایند.

ایشان با بیان اینکه امروز آمریکا با همه قوا به میدان آمده و حمایت تسلیحاتی از رژیم اشغالگر می کند، گفتند: این جنایت فجیع بخاطر احساس خطر صهیونیست‌ها از موجودیت نامشروع و جعلی خودشان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی دلیل جنایات صهیونیست‌ها را ترس از نابودی عنوان کردند و افزودند:امروز صهیونیست‌ها، آمریکا و غربی ها متوجه شدند، ایام نابودی و محو اسرائیل فرارسیده است

ایشان این روزها را روزهای سقوط انسانیت خواندند و تصریح کردند: صهیونیست‌ها بدانند جبهه مقاومت آماده است از چندین جبهه وارد شود.

امام جمعه رباط کریم : خونهای به ناحق ریخته شده زنان و کودکان، را عامل ریشه کنی قریب الوقوع موجودیت نامشروع و جعلی اسرائیل دانستند و ادامه دادند:هرگاه نایب امام زمان (عج) صلاح بدانند، مردم آماده اند اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی با انتقاد از سکوت مرگبار حکام عرب و بعضی کشورهای اسلامی گفت: مردم به پاخاسته اند و به همین منظور عصر امروز مردم مؤمن و ظلم ستیز شهرستان رباط کریم از همه اقشار علیه جنایتکاران رژیم صهیونیستی تجمع می کنند.

لازم به ذکر است تجمع اعتراضی امت حزب الله شهرستان رباط کریم در پی حمله رژیم کودک کش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰ در رباط‌کریم، بلوار مصلی،میدان معلم برگزار خواهد شد.