امام جمعه شهرستان رباط کریم:تقدیم ۵۳ شهید در ۶ ماه، ایثار و فداکاری نیروی انتظامی را اثبات می کند

۱۴۰۲/۷/۲۶

امام جمعه شهرستان رباط کریم:تقدیم ۵۳ شهید در ۶ ماه، ایثار و فداکاری نیروی انتظامی را اثبات می کند

حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم در مراسم تجلیل از نیروهای جان بر کف فراجا که بمناسبت هفته فراجا برگزار شد از تلاش های ایثارگرانه این نیرو تجلیل و تقدیر کرد.

ایشان با تأکيد بر اولویت نعمت امنیت نسبت به دیگر نعمات الهی، امنیت را مبنای تصمیم گیری و برنامه ریزی برای آینده دانست و افزود:تقدیم ۵۳ شهید در ۶ ماه گذشته برای دفاع از امنیت، بهترین گواه صادق ایثار و از جان گذشتگی این نیروی خدوم است.

امام جمعه رباط کریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در تدین و مردم داری متفاوت از پلیس دیگر کشورها و سرآمد آنها خواندند و تصریح کردند:امروز نیروی انتظامی توانسته اعتماد مردم را جلب کند و مردم پلیس را تکیه گاه و پناهگاه خود می دانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه از نقش فراجا در مهار اغتشاشات سال ۱۴۰۱ تمجید کردند و افزودند: در اغتشاشات سال گذشته، مردم به عینه دیدند که پلیس جان خود را کف دست گرفته تا از جان و مال مردم حراست کند.

امام جمعه رباط کریم با تأکید بر این که امنیت با شعار و حرف تأمین نمی شود، اظهار داشتند :این که گفته شود پلیس مسئول امنیت است، نفی مسئولیت دیگر سازمان‌ها و مردم در مقوله ایجاد امنیت نیست و همه مدیران، بخش های حاکمیت و مردم وظیفه دارند برای تحکیم امنیت فعالیت کنند.