دیدار مدیر عامل آبفای جنوبغرب استان تهران بهمراه معاونینشان با امام جمعه رباط کریم

۱۴۰۲/۳/۱۳

بدنبال پیگیری های امام جمعه شهرستان رباط کریم در خصوص قطعی مکرر آب شرب منطقه،مدیر عامل آبفای جنوبغرب استان تهران بهمراه معاونینشان با ایشان دیدار و به تشریح اقدامات در دست کار در خصوص قطعی آب شرب منطقه پرداختند

بدنبال پیگیری های پی درپی امام جمعه رباط کریم درخصوص مشکل قطعی مکرر آب شهرستان، مدیر عامل آبفای جنوبغرب استان تهران و معاونینشان با ایشان دیدار نموده و در این مورد به ارائه گزارشی درباره اقدامات صورت گرفته جهت حل این مشکل پرداختند.

در این دیدار مهندس عرفانی نسب مدیر عامل آبفای جنوب غرب استان تهران گفت : مجموعه آبفا نهایت تلاش خود را در راستای مرتفع نمودن مشکلات موجود در خصوص قطعی آب شرب رباط کریم به کار گرفته و از طریق آبفای استان پیگیری خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم اظهار امیدواری نمودند که در آینده نزدیک این مشکل برطرف خواهد شد .

لازم به ذکر است این دیدار پس از آن صورت گرفت که امام جمعه رباط کریم در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته به طرح مشکلات موجود درباره قطعی آب این شهرستان پرداخته و از مسئولین مربوطه خواست با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان در کمترین زمان موجود به حل این مسئله بپردازند.