امام جمعه شهرستان رباط کریم : مسئولان کشور باید به این باور برسند که ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی

۱۴۰۲/۲/۱۸

امام جمعه شهرستان رباط کریم : مسئولان کشور باید به این باور برسند که ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و باید آرایش جنگی بخود بگیرند تا شعار سال تحقق پیدا کند

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم که با حضور اعضای آن برگزار شد برضرورت توجه، تمرکز و اقدام عملی همه مسئولین و دست اندرکاران دولت در جهت تحقق شعار سال که همانا مهار تورم و رشد تولید داخلی می باشد تاکید و تصریح نمودند.

ایشان در ادامه ابراز داشت: ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنانمان به سر می بریم دشمنانی که از ضعف اقتصادی ما اطلاع دارند و همه توانشان را بکار می برند تا از طریق راه هایی مانند تحریم و محدود سازی انواع ارتباطات ما با دیگر کشور ها ملت و کشور ما را تسلیم و تضعیف خود کنند.

ایشان مهمترین اولویت کاری مسئولین کشور را تمرکز بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دانست و اولین گام موثر در این زمینه را پذیرش وضعیت جنگ اقتصادی در تئوری و عمل عنوان کرد.

امام جمعه رباط کریم ضمن اشاره به علل و موانع موجود بر سر راه رونق اقتصادی کشور و کسری دائمی بودجه کشور در دولت های مختلف را یکی از علل افزایش تورم برشمرد و همچنین اعمال سیاست انقباضی در اقتصاد کشور را راه‌گشا دانست .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم استفاده از ظرفیت های مردمی و کاهش تصدی گری دولت ، رفع موانع موجود بر سر راه تولید کنندگان توسط مسئولین ، مهار تورم موجود در کشور با افزایش تولید ملی را از جمله مواردی برشمرد که می تواند در این جنگ اقتصادی با دشمن گره گشا بوده و زمینه معیشت و رفاه اقتصادی بیشتری را برای مردم به ارمغان داشته باشد.