امام جمعه موقت تهران: اکنون به برکت انقلاب اسلامی در جایگاهی ایستاده ایم که قدرت های بزرگ دنیا از م

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

امام جمعه موقت تهران: اکنون به برکت انقلاب اسلامی در جایگاهی ایستاده ایم که قدرت های بزرگ دنیا از ما حساب می برند

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران،سخنران مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان رباط کریم گفت : ما اکنون در دورانی از زندگی در این سرزمین به سر می بریم که در طی حکومت ۲هزارو ۵۰۰ ساله شاهنشاهی این سرزمین به خود ندیده است و آن همانا استقلال سیاسی و زندگی دینی و باعزت است.

ایشان در ادامه ابراز داشت : ما در دوران حکومت پلهوی هیچ گونه پیشرفت و آبادانی در کشور نداشتیم و مردم در پایین ترین سطح زندگی از نظر رفاه اجتماعی و بهداشتی به سر می بردند.

آیت‌الله صدیقی همچنین تصریح کرد: ما اکنون به برکت انقلاب اسلامی در جایگاهی ایستاده ایم که به لحاظ برخورداری از تجهیزات نظامی همه قدرت های بزرگ دنیا از جمله آمریکا از ما می ترسد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به توطئه‌های دشمنانمان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون گفت : با تدابیر پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب مان هیچ یک از این توطئه‌ها نتوانسته است ما را از پیشرفت های علمی و فرهنگیمان عقب نگه دارد و همیشه با حمایت های مردمی و با سربلندی از کنار این بحران ها عبور کرده ایم .

ایشان انقلاب ما را دارای چهار مولفه مهم و حیاتی از جمله الهی ، انقلابی ، عقلانی و مردمی بودن دانست که در مقایسه با سایر انقلاب های دیگر در سراسر دنیا منحصر به فرد می باشد.