ملت انقلابی و با بصیرت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر دشمنان را مأیوس و نا امید خواهند کرد

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

امام جمعه شهرستان رباط کریم : ملت انقلابی و با بصیرت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر دشمنان را مأیوس و نا امید خواهند کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که با حضور فرماندار و سایر مسئولین شهرستان رباط کریم برگزار شد گفت : ما همواره در طول این ۴۴ سالی که از عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد شاهد بوده ایم که مردم فهیم و آگاه ما در زمانهای خاص که نظام به حمایت آنها در برابر توطئه های دشمنان نیازمند بوده است حضور و حماسه ای پرشور آفریده اند.

ملت ایران در عرصه های حمایت از اسلام و نظام اسلامی و ولایت همیشه سربلند بوده است.

ایشان در ادامه ابراز داشت : دشمنان ما تصور می کردند تحریم ها مردم ما را از نظام دلسرد و مأیوس کرده و ملت ما دیگر حاضر نیستند از نظام پشتیبانی و محافظت کنند و فرصت مناسبی است برای وارد آوردن ضربه بر پیکر ه نظام مقدس ما،اما در مراسمات و مناسبت های مختلفی که شاهد برگزاری آن بودیم دیدیم که مردم در مقایسه با سالهای گذشته حضوری پر شور تر و با عظمت تر داشته اند، به گونه ای که دوباره خط بطلانی بر همه توطئه های و نقشه های شوم آنها کشید شد .

ایشان تصریح کردند: مراسم جشن یوم الله ۲۲ بهمن امسال نیز مطمئنّاً با حضور قاطع و شکوهمند مردم در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

گفتنی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن روز شنبه ساعت ۱۰:۳۰ صبح از چهار راه دادگستری به سمت چهار راه اصلی و میدان معلم برگزار خواهد شد.