جهاد تبیین در راستای آشنایی با دستاوردهای نظام می تواند سبب امید آفرینی در جامعه شود

۱۴۰۱/۱۱/۱

امام جمعه شهرستان رباط کریم: جهاد تبیین در راستای آشنایی با دستاوردهای نظام می تواند سبب امید آفرینی در جامعه شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی در جلسه ستاد دهه مبارک فجر گفت : امروز نیازمند ایجاد امیدواری و امید آفرینی دربین مردم جامعه هستیم.

ایشان ابراز داشت: در طول ۴۴ سال گذشته دشمنان ملت ما همواره تلاش کرده اند مردم را نسبت به آینده کشور و نظام دلسرد و نا امید کنند.

امام جمعه شهرستان در ادامه ارائه تصویری شفاف از دستاوردهای بزرگی که ملت ما توانسته بعد از پیروزی انقلاب در طول سال های گذشته بدست آورد و مقایسه آن با دوران قبل از انقلاب را بهترین گزینه جهاد تبیین ،بصیرت افزایی و ایجاد امید آفرینی در جامعه عنوان نمود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان نمودند: موفقیت های بزرگ و غرور آفرین ملت ایران درشرایطی بدست آمده که دشمنان همواره با انواع تحریم ها و تبلیغات رسانه ای سعی داشتند چهره ای شکست خورده از ما را به مردم دنیا نشان دهند.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر شهرستان رباط کریم در پایان ابراز داشت : ستاد دهه مبارک فجر باید با محوریت جهاد تبیین تلاش کند جوانان و نوجوانان را که به شدت تحت تاثیر تبلیغات رسانه ای دشمن قرار گرفته اند را با این دستاوردها که مهمترین آن داشتن استقلال سیاسی است آشنا و آگاه کند.