امام جمعه رباط کریم : جنگ احزاب دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران بخاطر قدرت و پیشرفت آن است

۱۴۰۱/۸/۱۶

امام جمعه رباط کریم : جنگ احزاب دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران بخاطر قدرت و پیشرفت آن است

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهدای امنیت در اغتشاشات اخیر که در امامزاده عماد الدین(ع) شهرستان رباط کریم برگزار شد گفت: خوشبختانه با هوشیاری و درایت مردم همیشه در صحنه و حضور پر اقتدار حافظان امنیت کشورمان برای یک بار دیگر ما شاهد شکست توطئه های دشمنانمان که امنیت ملی را هدف قرار داده بودند هستیم.

ایشان در ادامه تصریح کرد: عوامل اصلی اغتشاشات ، افرادی دست نشانده دشمن هستند که به دنبال ایجاد ناامنی و تجزیه کشور اند و افراد فریب خورده ای که در خیابان ها آنها را دنبال می‌کنند تحت تاثیر هیجانات ناشی از برنامه شبکه ها و کانال های ماهواره ای و فضای مجازی قرار گرفته اند .

ایشان ضمن اشاره به این‌ موضوع که ما اکنون کشوری دارای جایگاه ویژه و قدرتمند در دنیا هستیم ابراز داشت : دشمنان ما از این موضوع هراس دارند و می خواهند باطرح این نقشه و توطئه ها که امنیت ملی کشور را نشانه گرفته است جنگ احزاب را برای بار دیگر راه بیندازد، غافل از اینکه ما توانستیم همانند گذشته با هدایت فرزانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم این توطئه را نیز در هم بشکنیم.

امام جمعه رباط کریم همچنین ضمن اشاره به مزایا و آثار مهمی که امنیت پایدار در هر کشوری می تواند با خود در زمینه های مختلف اجتماعی،اقتصادی ،فرهنگی و ... به دنبال خود بیاورد گفت : در کشور هایی مانند عراق ،سوریه و افغانستان که امنیت وجود ندارد شهروندان آن ها نمی توانند از زندگی سالمی برخوردار باشند .