: موفقیت نیروی انتظامی در انجام مأموریت های محوله مرهون روحیه ایثار و از خود گذشتگی فرماندهان و کارک

۱۴۰۱/۷/۲۴

امام جمعه شهرستان رباط کریم : موفقیت نیروی انتظامی در انجام مأموریت های محوله مرهون روحیه ایثار و از خود گذشتگی فرماندهان و کارکنان آن می باشد


حجت الاسلام والمسلمین ترابی در دیدار فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی با ايشان که بمناسبت هفته فراجا صورت پذیرفت گفت : نیروی انتظامی کشور در طول ۴۳ سال گذشته علی رقم کمبود هایی که در حوزه تجهیزات ،نیروی انسانی و حقوق و مزایا داشته اند توانسته در انجام ماموریت های محوله عملکرد خوبی از خود نشان بدهد.

ایشان در ادامه موفقیت نیروی انتظامی در انجام ماموریت های محوله خود را داشتن روحیه ایثار و از خودگذشتگی دانست .

امام جمعه رباط کریم خاطر نشان کرد : مردم ما نیروی انتظامی را به عنوان یک مجری نظم ،آرامش و آسایش در کشور می دانند اما این موضوع بدان معنا نیست که ما این ارگان مهم کشور را در اجرای وظایفش تنها گذاشته و خود را مبرا از این موضوع بدانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی گفت : نه تنها همه افراد یک جامعه بلکه دستگاههای اجرایی و قانون گذار جامعه نیز در برابر این امر باید احساس مسئولیت و تعهد داشته باشند و همچنین از حافظان امنیت کشور باید در حیطه عمل پشتیبانی بیشتری صورت بگیرد.

503 Service Unavailable

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 503 Service Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.