امام جمعه شهرستان رباط کریم :تقدیم ۱۳ هزار شهید برای حفظ امنیت کشور و نوامیس ملت از افتخارات نیروی ا

۱۴۰۱/۷/۲۴

امام جمعه شهرستان رباط کریم :تقدیم ۱۳ هزار شهید برای حفظ امنیت کشور و نوامیس ملت از افتخارات نیروی انتظامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی در مراسم تجلیل از پرسنل فداکار فراجا که بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور سردار مفخمی ( رئیس محترم پلیس امنیت عمومی فراجا) فرماندار،ائمه‌ جمعه شهرستان و مسئولین برگزار شد گفت : با بررسی عملکرد و رفتار پلیس کشورمان در مقایسه با کشور های دیگر چون آمریکا،انگلیس ،آلمان و .. متوجه می شویم که ما از نیروی نظامی برخوردار هستیم که جزء محبوب ترین و مظلوم ترین نیروی های نظامی در دنیا است.

ایشان ضمن بیان این موضوع که ایران اسلامی در طی ۴۳ سال گذشته جزء باثبات ترین و امن ترین کشورهای دنیا محسوب می شود بیان نمود: این نعمت آرامش و آسایش که ما در سایه آن در حال رشد و توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم نتیجه برخورد مقتدرانه نظام با دشمنانی است که همواره تلاش کرده اند با ایجاد ناامنی و آشوب، کشورمان را نا امن جلوه دهند.

ایشان در ادامه با اشاره به این موضوع که نیروی انتظامی کشورمان ۱۳ هزار شهید در راه حفظ امنیت و استقرار نظم و آرامش در ایران اسلامی تقدیم کرده است افزود: پایه های تحکیم و استواری امنیت ملی ما وابسته و متأثر از تقویت نیرو ی فراجا و انتظامی است که هر گونه تضعیف آن باعث می شود امنیت کشور در معرض خطر قرار بگیرد .

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت : نیروی انتظامی امروز در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است و عملکرد مناسبی را هم که در چند هفته اخیر با این افراد فریب خورده دشمن داشته است، خود نشان و شاهدی بر این ادعاست.