امام جمعه رباط کریم: عملکرد سازمان آتش نشانی شهرستان رباط کریم قابل تحسین است

۱۴۰۱/۷/۱۶

امام جمعه رباط کریم: عملکرد سازمان آتش نشانی شهرستان رباط کریم قابل تحسین است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در مراسم گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی با تبریک این روز بر ضرورت آموزش و ارتقاء فرهنگ ایمنی تاکید نمود و گفت : آتش‌نشانان انسان های ایثارگر و فداکاری هستند که با از خودگذشتگی از جان و مال دیگران محافظت می کنند.

ایشان بر آموزش ضمن خدمت و ارتقاء سطح علمی و فنی آتش نشانان و تامین تجهیزات لازم تاکید نمود و گفت: مسئولان شهری در راستای تأمین تجهیزات مورد نیاز این سازمان اقدام لازم را به عمل آورند.

امام جمعه رباط کریم تامین تجهیزات لازم‌، آموزش ضمن خدمت کافی به کارکنان ،توجه به مسائل رفاهی و استخدامی آتش نشانان را از جمله موضوعات مهم عنوان کرد که باید در ارتباط با این افراد به آنها توجه لازم و جدی صورت بگیرد.

ایشان در پایان صحبت های خود عملکرد سازمان آتش نشانی شهرستان رباط کریم را خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت : مدیران بی حاشیه همیشه دارای عملکرد خوبی هستند که خوشبختانه این امر در آتش نشانی این شهرستان نیز دیده می شود

503 Service Unavailable

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 503 Service Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.