مردم بهترين داور و ارزیاب هستند و منصفانه ترین نمره را به عملکرد دولت و دولتمردان می دهند

۱۴۰۱/۶/۱۲

امام جمعه شهرستان رباط کریم :مردم بهترين داور و ارزیاب هستند و منصفانه ترین نمره را به عملکرد دولت و دولتمردان می دهند

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی در جلسه شورای اداری که بمناسبت هفته دولت با حضور دکتر رسولیان معاون وزیر صمت،دکتر عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران،مدیر کل صمت استان تهران،مدیر عامل شهرک های صنعتی استان تهران و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد گفت: در ارزیابی عملکرد مدیران و مسئولین دولت، مردم منصف ترین ارزیاب اند.

ایشان در ادامه همچنین توجه به دو بخش رویکردها و عملکردها را نیز به عنوان ابزارهایی برای سنجش عملکرد دولت بسیار مهم عنوان کردند .

امام جمعه شهرستان همچنین ضمن اشاره به این‌ موضوع که حوزه رویکردها در مقایسه با عملکرد از اهمیت بیشتری برخوردار است ابراز داشت :خوشبختانه دولت سیزدهم در مقایسه با دولت های قبلی در این زمینه موفق تر بوده است به طوری که اکنون دشمنان نظام ما از این دولت کینه و بغض دارند.

ایشان رویکرد دولت سیزدهم را رویکردی دین مدار، ولایت مدار، اصولگرا و پایبند به ارزش های نظام و عدالت محور برشمرد که توانسته است در زمینه عملکردی نیز کارنامه درخشانی کسب کند که به زودی شاهد نتایج موثر آن در جامعه خواهیم بود .

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی در ادامه اظهار داشت : یک دولت کارآمد می تواند پایه های نظام اسلامی را مستحکم‌تر و مردمی تر بنماید که خوشبختانه دولت کنونی توانسته است در زمینه رویکردها و عملکردها موفق عمل کند.