امام جمعه رباط کریم: خبرنگاران و رسانه ها سربازان خط مقدم جهاد تبیین هستند

۱۴۰۱/۵/۲۹

امام جمعه رباط کریم: خبرنگاران و رسانه ها سربازان خط مقدم جهاد تبیین هستند

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای ترابی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که با حضور فرماندار، شهرداران و اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه برگزار شد گفت : شهر بدون رسانه شهری خاموش و مرده است .

ایشان ضمن اشاره به این‌ موضوع که باید به دغدغه های اصحاب رسانه و حمایت های لازم از آنان توسط مسئولین پرداخته شود ابراز داشت : باید به دغدغه های خبرنگاران پرداخته و توجه شود تا آنان بتوانند رسالت اصلی خویش را که همانا انعکاس اخبار موثق و بی طرفانه است به خوبی بپردازند.

امام جمعه رباط کریم رسالت خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی را بیان واقعیت های جامعه، نقد منصفانه و بی‌طرفانه ، آگاهی بخشی و روشنگری مردم در برابر توطئه های دشمنان نظام ،تقویت وحدت ملی برشمرد .

ایشان همچنین بیان و شفاف سازی خدمات مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم را در حالی که بنگاه های خبر پراکنی دشمنان این نظام سعی در تحریف واقعیت ها ی موجود در کشور و کتمان جنایت های آمریکا در منطقه غرب آسیا را دارند از دیگر رسالت های مهم اصحاب خبر و رسانه عنوان کرد .

ایشان همچنین تصریح کردند: خبرنگاران می توانند با نقد منصفانه ی خود و با انگیزه اصلاح و سازندگی جامعه و انعکاس مطالبات و نقطه نظرات مردم به گوش مسئولان به بازوهای توانمندی برای آنان تبدیل شوند.