امام جمعه رباط کریم : یکی از اصول مکتب امام بی اعتمادی به آمریکا و قدرتهای سلطه گر است

۱۴۰۱/۳/۱۶

امام جمعه رباط کریم : یکی از اصول مکتب امام بی اعتمادی به آمریکا و قدرتهای سلطه گر است/ راه امام، راه مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌ها و قلدری های آمریکاست

امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک دهه پر برکت کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر گفت ؛ ملت مومن و انقلابی ایران فردا با حضور گسترده در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل یک بار دیگر با راه او و آرمان های او تجدید میثاق و با خلف صالح ایشان تجدید بیعت کرده و بر تداوم راه نورانی آن بزرگوار تا پیروزی نهایی تاکید می نمایند.

راه امام، راه مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌ها و قلدری های آمریکاست، راه حمایت از مظلومان عالم است.

ملت ایران در ۳۳ سال گذشته با قوت و قدرت در راه امام حرکت کرده و انشاءالله حرکت خواهند کرد.

یکی از اصول مکتب امام بی اعتمادی به آمریکا و قدرتهای سلطه گر است.

امروز بیش از هر زمان دیگری روشن شده که آمریکایی‌ها غیر قابل اعتمادند و به تعهداتشان پایبند نیستند.

خداوند متعال را به خاطر نعمت وجود رهبری معظم انقلاب شاکر و سپاسگزاریم که در طول ۳۳ سال گذشته پس از رحلت امام، کشتی انقلاب را به سلامت از دل طوفان ها عبور داده و به ساحل نجات رهنمون شده است.

یکی از مهم ترین ویژگی های رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی به اعتراف دوست و دشمن مدیریت عالی و خلاقانه ایشان در شرایط حساس و بحرانی است.

در ۳۳ سال گذشته دشمنان بحران هایی را به وجود آوردند که هرکدام برای براندازی یک نظام مستقر کافی بود که با تدبیر و مدیریت بحران رهبر معظم انقلاب مهار شدند

مصلای بزرگ امام خمینی " ره "