حل مشکلات جامعه کارگری انگیزه کافی برای تولید بیشتر و پویایی اقتصاد کشور را فراهم می‌کند

۱۴۰۱/۲/۱۰

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛ روز قدس روز وحدت و اتحاد و یکپارچگی مسلمانان جهان علیه جنایات ۷۰ ساله اسرائیل است/ مسئولان امر باید در راستای رفع نگرانی ها و دغدغه های معلمان تلاش کنند / حل مشکلات جامعه کارگری انگیزه کافی برای تولید بیشتر و پویایی اقتصاد کشور را فراهم می‌کند

امام جمعه محترم شهرستان رباط‌کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت؛ روز قدس روز وحدت و اتحاد و یکپارچگی مسلمانان جهان علیه جنایات ۷۰ ساله صهیونیست‌های اشغالگر و حامیان آنها آمریکاست.

راهپیمایی روز قدس، خون تازه ای را به رگهای ملت مظلوم فلسطین تزریق می‌کند و ناقوس مرگ اشغالگران صهیونیست را به صدا در خواهد آورد .

امروز همه در پاسخ به ندای امام راحل عظیم الشان و خلف صالح او در صفوفی یکپارچه به میدان آمدند و با حضور پرشکوه خود اعلام کردند که ستاره بخت رژیم غاصب صهیونیستی رو به افول است و قدس شریف در آینده ای نه چندان دور به آغوش اسلام باز خواهد گشت.

امروز امت اسلامی و جبهه مقاومت اراده کرده تا آزادسازی قدس شریف و سرزمین غصب شده فلسطین از پای ننشیند و کوتاه نیاید هر چند برخی سران خائن کشورهای عربی اسلامی ماهیت پلید خود را بیش از هر زمانی آشکار کرده و به عادی سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی می پردازند.

ایشان با گرامیداشت نام و یاد استاد شهید مطهری و تبریک هفته معلم گفت ؛ جایگاه ویژه معلم زمانی روشن می‌شود که ما افق‌های آینده را مورد توجه قرار دهیم و بدانیم مدیران فردای این کشور، تربیت یافتگان معلمین امروز امروزند .

مسئولان امر باید در راستای رفع نگرانی ها و دغدغه های معلمان تلاش کنند تا زحمات آنها به بهترین وجه ممکن مثمرثمر واقع شود.

ایشان با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، کارگران را سنگرداران تولید معرفی کرد و گفت؛ کارگران شریف و زحمتکش چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورده و در عرصه تولید در صف مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان قرار دارند .

حل مشکلات جامعه کارگری انگیزه کافی برای تولید بیشتر و پویایی اقتصاد کشور را فراهم می‌کند.

جمعه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

مصلای بزرگ امام خمینی " ره "